מערכת Network Forensic חדשה של WildPackets

פורסם ב-אוגוסט 27, 2014

מערכת Omnipliance Timeline של חברת WildPackets להקלטה בזמן אמת וניתוח אירועים ברשתות Ethernet, עובדת בקצבים של 1/10/40G וניתמכת בארץ על-ידי RDT

Share via Whatsapp

מערכת Omnipliance Timeline של חברת WildPackets להקלטה בזמן אמת וניתוח אירועים ברשתות Ethernet, עובדת בקצבים של 1/10/40G וניתמכת בארץ על-ידי חברת RDT

WILDPACKETSחברת WildPackets הכריזה על מערכת Omnipliance Timeline להקלטה בזמן אמת וניתוח אירועים ברשתות Ethernet העובדות בקצבים של 1/10/40G מדגם TimeLine Network Recorder. המערכת מיועדת לניטור והקלטת תעבורת רשתות מבוססות IP ותומכת בכל הפרוטוקולים הנפוצים. המערכת TimeLine מבוססת מערכת הפעלה Linux, כאשר תוכנת השליטה מרחוק שלה מבוססת מערכת ההפעלה Windows.

המערכת מיועדת לספק למשתמשים יכולות Network Forensic באמצעות לכידת כלל האירועים המתרחשים ברשת: דואר אלקטרוני, שאילתות לבסיס הנתונים, גלישה ברשת וכדומה. בדיקת Network Forensic מאפשרת לאתר דליפות נתונים, הפרות HR או פרצות אבטחה. היא מספקת את הנתונים הדרושים לניתוח התקפות סייבר ולעמידה בדרישות רגולטוריות ובמדיניות האירגונית.

מערכת TimeLine כוללת זיכרון של 64GB. היא מגיעה עם קיבולת אחסון פנימית של 32/48/64TB. ניתן להוסיף לה מערכי אחסון חיצוניים אופציונליים בעזרת OmniStorage, ולהגיע לנפח זיכרון איחסון של עד 128TB.

ממשק הניהול של מערכת התיחקור
ממשק הניהול של מערכת התיחקור

מערכת ההקלטה והניתוח כוללת כרטיסי רשת PCI Express מסוג OmniAdapter 1/10/40G וכן כרטיס OmniAdapter 1G התומך בעד שני חיבורי Full-Duplex או ארבעה חיבורי Half-Duplex. המערכת תומכת ומאפשרת ניתוח של רוב הפרוטוקולים הקיימים בשוק, דוגמת HTTP (WEB), SNMP, POP3, CITRIX, DHCP, LDAP, DNS, SQL, ORACLE, NFS, FTP, VN tag, MS-RTP, VOICE & VIDEO.

למידע נוסף: חברת RDT נציגת WildPackets בישראל: www.rdtest.co.il

פורסם בקטגוריות: T&M , כללי