קיידנס השיקה את פלטפורמת Cadence Protium

פורסם ב-ספטמבר 4, 2014

הפלטפורמה מיועדת לשפר את מהירות ויעילות הפיתוח של אבות טיפוס. היא תומכת בתקן ההספק הנמוך IEEE 1801 ובפלטפורמת מחשוב ואימות Cadence Palladium XP

Share via Whatsapp

הפלטפורמה מיועדת לשפר את יעילות הפיתוח ותומכת בתקן ההספק הנמוך IEEE 1801 ובפלטפורמת מחשוב ואימות Cadence Palladium XP

חברת Cadence Design Systems השיקה את פלטפורמת Cadence Protium לבנייה מהירה של אבות טיפוס. היא מיועדת לשפר את יעילות הפיתוח ותומכת בתקן ההספק הנמוך IEEE 1801 ובפלטפורמת מחשוב ואימות Cadence Palladium XP.

CADENCE Protium

פלטפורמת Protium מבוססת על שימוש ברכיבי FPGA מסוג Xilinx Virtex-7 2000T. מדובר בדור השני של פלטפורמות קיידנס לבניית אבות טיפוס של FPGA לצורך פיתוח תוכנה. להערכת החברה, הפלטפורמה יכולה לקצר זמן ההקמה והפיתוח (bring-up) של אבות טיפוס בעד 70% בהשוואה לפתרונות הקיימים בשוק.

היא תואמת ל-Palladium, מספקת הגדלה של פי ארבע בנפח בהשוואה לדור הקודם, ותומכת בעד 100 מיליון שערים. פלטפורמת Protium מספקת הידור זיכרון אוטומטי (קומפילציה), תמיכה בזיכרון חיצוני ושמירת שמות RTL לכל אורך הזרימה, כדי לצמצם למינימום את המשימה המייגעת והמועדת לטעויות של השלבים הידניים בהקמת FPGA.

חלק מרכזי בקריטריוני סגירת התכנון של מערכות ומערכות על-גבי שבב (SoC) הוא החלק של אימות וניתוח בהספק נמוך. במטרה לטפל במשימה הזו הרחיבה קיידנס את יכולת ה-Dynamic Power Analysis בפלטפורמת ה-Palladium XP II מעבר לתמיכה ב-CPF (פורמט הספק נפוץ), והוסיפה תמיכה באימות וניפוי שגיאות עבור תקן ה-IEEE 1801.

200 עובדים בישראל

מערך פיתוח המערכות של קיידנס  מציע כעת זרימה דלת הספק, עקבית ומשולבת עבור מהנדסים המשתמשים בתקני ההספק השונים בפלטפורמות Incisive לסימולציה ו-Palladium, עם תוכנית הספק ומדדים משותפים, וניתוח ניפוי שגיאות משולב.

חברת קיידנס היא מהחברות המובילות בשוק ה-EDA. הכנסות החברה בשנת 2013 הסתכמו ב-1.46 מיליארד דולר. בשנת 1989 היא החלה לפעול בישראל כגוף מכירות ותמיכה. כיום היא מפעילה בישראל שני מרכזי פיתוח, בראש העין ובחיפה, בעקבות רכישת וריסיטי וג'ספר. החברה מעסיקה בישראל יותר מ-200 עובדים ומנוהלת על-ידי ארז צור.

למידע נוסף: http://www.cadence.com/il

פורסם בקטגוריות: כללי