Maxim: כרטיס איסוף נתונים המתממשק ל-FPGA

פורסם ב-ספטמבר 16, 2014

כרטיס MAXREFDES74# החדש של Maxim מיועד לקצר את זמני הפיתוח של מערכות דגימה אנלוגיות מהירות התממשקות לרכיבי FPGA

Share via Whatsapp

כרטיס MAXREFDES74# החדש של Maxim מיועד לקצר את זמני הפיתוח של מערכות דגימה אנלוגיות מהירות התממשקות לרכיבי FPGA

MAXIM
החברה מספקת קבצים המאפשרים להעתיק את הכרטיס

חברת Maxim הכריזה על תכנון ייחוס חדש בשם MAXREFDES74# שהוא למעשה מערכת שלמה המספקת את כל הדרוש להתממשק בין הצד האנלוגי לצד הדיגיטלי שמעגל האלקטרוני. הכרטיס מכיל דוגם ADC ברזולוציה של 18 סיביות הפועל בקצב של 500Ksps. הוא כולל גם מכיל ממיר דוגם של DAC ברזולוציה של 18 סיביות המאופיין בזמן התייצבות של 3uSec. בנוסף, הכרטיס כולל מגברים מדויקים, מקור מתחי ייחוס לממירים ומערכת אספקת מתח לכל המרכיבים. הכרטיס ניזון ממקור מתח חיצוני יחיד של XXXXX.

ניתן להוזיל את עלויות המוצר באמצעות החלפת הממירים ברכיבים התואמים בחומרה ובתוכנה אך בדיוק של 16 סיביות במקום 18 סיביות. הכרטיס יודע לעבוד מול ממשק סטנדרטי של רכיבי FPGA ומתממשק בקלות מול רכיבי Xilinx Zynq. הוא כולל ממשק משתמש גרפי (GUI) המאפשר אימות, כיול, וניתוח הנתונים, ומציע פתרון מלא כדי לבצע אופטימיזציה של הביצועים.

MAXREFDES74# block diagram
MAXREFDES74# block diagram

"כרטיס הייחוס שלנו עוזר למתכננים לקצר את זמני הפיתוח של פתרון מלא, מדויק, מהיר ומוכח", אמר המנהל העיסקי של תחום הממירים המדוייקים בחברת Maxim, קרמלו מורלו. החברה מספקת מידע מלא על הכרטיס, כולל Layout, Gerber המאפשר להעתיקו. הכרטיס זמין לרכישה במחיר של 95USD.

למידע נוסף: MAXREFDES74#

פורסם בקטגוריות: Analog , Digital , FPGA , כללי