Xilinx מספקת ממשק MIPI ב-FPGA לצגים ומצלמות

פורסם ב-ספטמבר 16, 2014

חברת Xilinx החלה לספק ממשק DSI לצגים וממשק SCI למצלמות המבוססים על הגדרות קונסורציום MIPI, אשר ניתנים ליישום ברכיבי ה-FPGA של החברה

Share via Whatsapp

חברת Xilinx החלה לספק ממשק DSI לצגים וממשק SCI למצלמות המבוססים על הגדרות קונסורציום MIPI, אשר ניתנים ליישום ברכיבי ה-FPGA של החברה

XILINX MIPI

חברת Xilinx פיתחה ביחד עם Northwest Logic ו-Xylon ממשק מבוסס MIPI עבור מצלמות וצגי וידאו רגישים לעלות, שניתן ליישמו באמצעות רכיבי FPGA של חברת Xilinx. ה-MIPI DSI (ממשק טורי לצגים) וה-MIPI CSI-2 (ממשק טורי למצלמות) הפכו לסטנדרט בתעשייה לקישור מצלמות וצגי וידאו שאינם יקרים, במגוון גדול מאוד של מערכות משובצות.

בעקבות ההכרזה על זמינות התכנון (IP) ניתן להשתמש ברכיבי FPGA של זיילינקס כדי לחבר חיישני תמונה ו-ASSPs התומכים בתקני CSI-2 ו-DSI לצורך פיתוח יישומים רחבי פס התומכים ב-4K2K ומעלה. חברת זיילינקס מסרה שהתמיכה ב-MIPI מעמיקה את מחוייבותה למוצרי Smart Vision ומאפשרת פיתוח יישומי ניתוח בזמן אמת ותצוגות אימרסיביות (מערכות מציאות מדומה).

חברת Northwest Logic מספקת את כל מרחב Controller Cores של ה-DSI – Display Serial Interface ושל CSI-2 – Camera Serial Interface 2. הליבות הללו תומכות באופן מלא בהפעלת MIPI עם 1-4 נתיבים (lanes) ועם 8 נתיבים (2×4 נתיבים). הליבות מגיעות כשהן משולבות עם לוגיקת PHY ל-MIPI ברכיבי ה-Low Cost  של זיילינקס.

חברת Xylon מספקת מגוון רחב של ליבות IP לעיבוד וידאו. החברה לקחה את ממשק ה- FMC, המאפשר התממשקות מודולרית בכרטיסי הפיתוח של זיילינקס, ליישום ממשק Low cost MIPI עם ליבות ה-DSI ו-CSI-2 של Northwest Logic ואת הליבות שלה עצמה על כרטיסי הפיתוח Zynq All Programmable SoC – ZC702 & ZC706.

סרטון וידאו המציג את הפיתוח החדש:

מערכת ההדגמה לוקחת זרם וידאו מחיישן OmniVision CMOS  מדגם OV16820, מעבדת אותו ב-FPGA של זיילינקס ולאחר מכן שולחת אותו אל צג תואם MIPI. ארגון MIPI הוא קונסורציום תעשייתי שהוקם על-ידי חברות דוגמת ARM, אינטל, נוקיה, סמסונג, TI ואחרות, על-מנת לפתח ממשקים סטנדרטיים למוצרים הקשורים לתחום האבזרים הניידים.

למידע נוסף: Xilinx MIPI

פורסם בקטגוריות: FPGA , כללי