Intersil: ממיר DC/DC לרכיבי FPGA ו-DSP

פורסם ב-ינואר 22, 2015

חברת Intersil השיקה ממיר מתח DC/DC חדש מדגם ISL8203M, הפועל כממיר מסוג Step-Down ומספק שני ערוצי מתח במוצא שניתן לחבר אותם כדי לקבל ערוץ מתח משותף ביציאה

Share via Whatsapp

חברת Intersil השיקה ממיר מתח DC/DC חדש מדגם ISL8203M, הפועל כממיר מסוג Step-Down ומספק שני ערוצי מתח במוצא שניתן לחבר אותם כדי לקבל ערוץ מתח משותף ביציאה.

INTERSIL

הממיר החדש של חברת Intersil מסוגל לספק מתח מוצא נמוך עד 0.8V ומיועד לשימוש במעגלים עם הספק נמוך. בין השאר, הוא מותאם לעבוד כמקור מתח לרכיבים דיגיטליים דוגמת מעבדי DSP, רכיבים מיתכנתים מסוג FPGA ומיקרו-בקרים.

המתח בכניסה לממיר יכול לנוע בטווח 2.85V-6V. שני ערוצי המתח במוצא הפוכים אחד לשני ב-180 מעלות ובזכות זה מקבלים דיכוי הפרעות אלקטרומגנטיות (EMI) וזרם RMS בכניסה. כל ערוץ מסוגל לספק זרם של 3A בנפרד או 6A במצב של ערוץ משולב במוצא. העבודה עם הערוץ המשולב מקטינה את העיוותים במתח הכניסה והיציאה.

המאפיינים הבולטים של ממיר ISL8203M הם: הגנה בפני זרם-יתר וחימום-יתר, יכולת לפרוק את הקבל במוצא בזמן כיבוי הרכיב, הפעלה פנימית רכה של 1.5 שניות, הממיר כולל בתוכו בקר PWM, טרנזיסטורי MOSFET מסונכרנים, סלילים ורכיבים פסיביים המיועדים לשפר את היעילות ולהקטין את כמות הרכיבים החיצוניים.

יישום טיפוסי של ממיר ISL8203M
יישום טיפוסי של ממיר ISL8203M

השימושים העיקריים של רכיב ISL8203M הם באספקת מתח למיקרו-בקרים, רכיבי FPFA ו-DSP, לציוד בדיקה מגוון ולנתבים ומתגים.

למידע נוסף: ISL8203M

פורסם בקטגוריות: Power , כללי