Silicon Labs הכריזה על חיישני טמפרטורה דלי הספק

פורסם ב-ינואר 22, 2015

החיישנים החדשים של Silicon Labs מיוצרים באריזת DFN קומפקטית בגדול 3mm x 3mm, וכוללים ממשק תקשורת מסוג I2C

Share via Whatsapp

החיישנים החדשים של Silicon Labs מיוצרים באריזת DFN קומפקטית בגדול 3mm x 3mm, וכוללים ממשק תקשורת מסוג I2C

SILICON LABS

חברת Silicon Labs, הכריזה על משפחה חדשה של חיישני טמפרטורה בעלי יעילות הספק גבוהה. בקצב דגימה של פעם שניה, חיישני הטמפרטורה החדשים ממשפחת Si705X צורכים זרם ממוצע של 195nA בלבד, דבר המקטין את החימום עצמי ומאפשר חיי סוללה יותר ארוכים.

בניגוד לחיישני הטמפרטורה המסורתיים, הרכיבים מהמשפחה החדשה מסוגלים לשמור על דיוק לאורך כל טווח מתחי העבודה והטמפרטורה. החיישנים מופיעים עם ארבע רמות דיוק של עד +/-0.3 מעלות. הם מיועדים לשימוש במוצרי חשמל ביתיים לוויסות טמפרטורה, לציוד למחשבים, מכשור רפואי ומכשור בקרה תעשייתי. קיימות גם גרסאות העומדות בתקן AEC-Q100 המתאים לשימוש בכלי רכב.

בניגוד לגישות המסורתיות למדידת טמפרטורה הסובלות מבעיות דיוק וצריכת הספק גבוהה, החיישנים מסדרת Si705X מבוססים על טכנולוגיית עיבוד אות המספקת דיוק טמפרטורה יציב לאורך כל טווח מתחי העבודה, בלי צורך להוסיף כיולים המייקרים את המוצר, כפי שנהוג לעשות בחיישנים מבוססי נגדי טרמיסטור וחיישנים דיגיטליים.

החיישנים מיוצרים באריזת DFN קומפקטית בגדול 3mm x 3mm, וכוללים ממשק תקשורת מסוג I2C. כל רכיב מסוגל לספק רזולוציית מדידה של 14-bit ולעבוד בטווח טמפרטורה בין -40 עד +125 מעלות. החיישנים מסוגלים לעבוד עם מתח הזנה נמוך של 1.9V וניתן לחבר אותם ישירות לסוללה, בלי הצורך במתח הזנה חיצוני.

למידע נוסף: Low-Power Temperature Sensors

פורסם בקטגוריות: Sensors , כללי