Freescale: טרנזיסטורי הספק במארזי פלסטיק

פורסם ב-פברואר 26, 2015

המוצרים החדשים של Freescale לגל רציף (CW) פועלים בהספק של עד 1250W ו-600W. הם נתונים במארז פלסטיק, בעלי ביצועים תרמיים גבוהים ומיועדים ליישומים תעשייתיים

Share via Whatsapp

המוצרים החדשים של Freescale לגל רציף (CW) פועלים בהספק של עד 1250W ו-600W. הם נתונים במארז פלסטיק ובעלי ביצועים תרמיים

FREESCALE BARKANחברת Freescale Semiconductor הכריזה על טרנזיסטורי הספק לתדר רדיו הפועלים בהספק הנחשב לגבוה ביותר בתעשייה, ונתונים במארז פלסטיק. רכיב MRFE6VP61K25N נותן הספק של יותר מ- 1250W בגל רציף (CW), ורכיב MRFE6VP6600N נותן הספק של יותר מ-600W.

מארז הפלסטיק של פריסקייל מאפשר תאימות לתהליכי הלחמה בייצור המוני, מאפשר טולראנסים הדוקים יותר מבחינת ממדים, וכן מספק הפחתה של 30% בהתנגדות תרמית בהשוואה לטרנזיסטורים באריזה קרמית.

ההתנגדות התרמית הזו, בשילוב עם הנצילות וההגבר הגבוהים, יכולה לסייע בהפחתת עלויות המערכת ושימוש בפחות חומרים לקירור. טרנזיסטורי ההספק החדשים מתאימים במיוחד ליישומים תעשייתיים וליישומים לשידור, לרבות התקני לייזר CO2, ציוד ליצירת פלזמה, מגברי MRI ומאיצי חלקיקים, וכן, משדרים לשידור ב-FM וב-VHF.

טרנזיסטור MRFE6VP61K25N
טרנזיסטור MRFE6VP61K25N

שמואל ברקן, מנכ"ל משותף בפריסקייל ישראל: "היתרונות הטמונים במארזי הפלסטיק, שאינם גורמים לפשרות בתחום ביצועי RF, הם קפיצת דרך משמעותית, ולקוחותינו יכולים לנצל אותם כדי לפתח את מוצרי קצה המבדלים אותם בשווקים התעשייתיים התחרותיים."

בנוסף, פריסקייל מציעה טרנזיסטורים קשיחים ביותר שמיועדים לעמוד בהצלחה בסביבות תעשייתיות קשות, החל מ- 1MHz ועד 600MHz.

עם ההכרזה על המוצרים החדשים, תיק המוצרים התעשייתיים של פריסקייל כולל מעתה חמישה חלקים במארז קרמי וחמישה חלקים במארז פלסטיק, שעומדים בדרישות הספק בטווח שבין 25W ל-1250W.

בישראל הם מתאימים בעיקר לשימוש בתעשיות הביטחוניות והצבאיות.

זמינות: רכיב MRFE6VP61K25N נמצא כעת בייצור, ואפשר לקבל דוגמאות של הרכיב MRFE6VP6600N, שהייצור שלו צפוי באפריל. למידע נוסף לגבי המוצר ניתן לפנות למחלקת המכירות ולמפיצים המורשים של פריסקייל.

למידע נוסף: MRFE6VP61K25N

פורסם בקטגוריות: Analog , Power , כללי