STMicro השיקה משפחה חדשה של תגי NFC

פורסם ב-פברואר 26, 2015

תגי ה-NFC/RFID החדשים של STM ממשפחת SRTAG, כוללים הגנה משופרת על המידע ועל התקשורת, ויכולת שמירת מידע לאורך 200 שנה

Share via Whatsapp

תגי ה-NFC/RFID החדשים של STM ממשפחת SRTAG, כוללים הגנה משופרת על המידע ועל התקשורת, ויכולת שמירת מידע לאורך 200 שנה 

תג SRTAG החדש
תג SRTAG החדש

חברת STMicro השיקה משפחה חדשה של תגי NFC מסוג SRTAG. מדובר בתגים לתקשורת טווח אפס עם ממשק תקשורת RF מסוג NFC Forum Type 4 עם תמיכה בפורמט הודעות מסוג NDEF – NFC Data Exchange Format. התגים משלבים בתוכם זיכרון פנימי EEPROM עם צפיפות זיכרון בטווח בין 512bit עד 64Kbit.

הם כוללים יציאת CMOS דיגיטלית הניתנת לתכנות שנועדה למנוע שימוש ברכיב חיצוני הגורם להתעוררות של המכשיר המארח את התג. משפחת SRTAG כוללת יכולת הגנה משופרת על המידע הנקלט, ומעגלי כתיבה-קריאה משופרים, כדי שניתן יהיה להשתמש בתגים החדשים ליישומים דוגמת ציוד היקפי למחשבים, מוצרי חשמל ביתיים, מכשור אוטומציה תעשייתי ומכשור רפואי.

משפחת תגים SRTAG מתוכננת לעמוד בדרישות תובעניות: יכולת לשמור מידע במשך 200 שנה (התקן בתעשייה הוא 10 שנים), מיליון מחזורי הכתיבה-קריאה (פי 10 יותר מהתקן בתעשייה) ועבודה בטווח טמפרטורה שבין מינוס 40 ועד 85 מעלות צלסיוס.

עוצמת ההגנה על המידע כוללת סיסמא בגודל 128bit ו-counter בגודל 20bit הנועד לבקר על הגישה לתהליך קריאה-כתיבה ולמנוע חבלה או שכפול של התג. השימושים העיקריים של התגים החדשים הם כרטיסי ביקור עסקיים, שלטי חוצות חכמים, גישה מאובטחת לרשת אלחוטית, תשלומים, מעקב אחר אנשים וקריאת ברקודים.

http://www.st.com/web/en/news/n3667

 

 

פורסם בקטגוריות: Wireless , כללי