מפענח וידאו אנלוגי של Intersil

פורסם ב-מרץ 5, 2015

המפענח החדש TW9984 מתחבר ל-4 מצלמות וידאו הנמצאות ב-4 הקצוות של הרכב

Share via Whatsapp

המפענח החדש TW9984 מתחבר ל-4 מצלמות וידאו הנמצאות ב-4 הקצוות של הרכב

INTERSIL

חברת Intersil הכריזה על TW9984- מפענח וידאו אנלוגי בעל 4 ערוצים עם מקודד וידאו אנלוגי מובנה. הרכיב מבוסס על טכנולוגיית פענוח וידאו של חברת Intersil המאפשרת לשלב עד כ-9 רכיבים על שבב בודד ובכך להקטין את מספר הרכיבים החיצוניים. השימוש העיקרי של המעפנח הוא במערכות עזר לנהג, כמו מצלמת עזר לחניה, ובעזרת תמונה היקפית באיכות מעולה שמספק המפענח, מערכות אלו הופכות ליותר ידידותיות ומגדילות את בטיחות הנהג והולכי הרגל.

המפענח החדש TW9984 מתחבר ל-4 מצלמות וידאו הנמצאות ב-4 הקצוות של הרכב, הווידאו מהמצלמות מגיע למפענח המשלב את המידע ומספק תמונה היקפית באיכות גבוהה מאוד של הרכב ממבט של "מעוף ציפור". הנהג מקבל תחושה של מצלמה הנמצאת מעל הרכב, ומצלמת את כל מה שמתרחש מסביבו.טכנולוגיה זו מאפשרת לנהג לשפר את יכולת החניה שלו ונותנת לו את המיקום המדוייק של הרכב יחסית לסביבה הקרובה על ידי זיהוי אובייקטים בצורה היקפית מסביב לרכב ולא רק בצידו האחורי.

הרכיב החדש כולל בתוכו 4 מפענחים איכותיים של תקן וידאו אנלוגי NTSC/PAL עם ממיר אנלוגי לדיגיטלי 10-bit ויכול לתמוך ב-4 מצלמות בו זמנית. בנוסף לזה הרכיב משלב בתוכו מקודד וידאו המאפשר את שידור הוידאו המשולב מ-4 המצלמות אל המסך בתקן וידאו אנלוגי CVBS. בעזרת ממשק דיגיטלי נוח ומעגלים יעודיים שונים המשולבים בתוך הרכיב כמו מסננים המקטינים את תופעת anti-aliasing בכל ערוץ וחוגים נעולי מופע PLL, אפשר לפשט את תכנון המערכת ולהקטין בצורה משמעותית את כמות הרכיבים.

למידע נוסף: TW9984

פורסם בקטגוריות: Analog , כללי