טקסס אינסטרומנט הכריזה על רכיב PGA900

פורסם ב-יוני 30, 2015

חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) השיקה את הרכיב לתיקון אותות (signal conditioner) מדגם PGA900, המיועד לחיישנים התנגדותיים

Share via Whatsapp

חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) השיקה את הרכיב לתיקון אותות (signal conditioner) מדגם PGA900, המיועד לחיישנים התנגדותיים.

PGA900

רכיב תיקון האותות החדש, PGA900, מתאים את עצמו לאות הנדגם ומבצע מניפולציה לאות האנלוגי הנדגם כדי להכין אותו לשלב הבא של העיבוד. התיקון מתבצע בעזרת הגברה והמרת האות הנדגם לאות דיגיטלי באמצעות שני ממירים מסוג ADC ברזולוציה של 24 סיביות.

המשתמש יכול לקבוע את סוג התיקון הרצוי באמצעות תכנות המעבד הפנימי מסוג ARM Cortex M0. סוגי התיקונים האפשרים הם לינאריזציה, תיקון טמפרטורה ותיקונים אחרים הנדרשים בחיישני לחץ, חיישני נוזלים וחיישני מאמץ. האות המתוקן במוצא הרכיב הוא אות אנלוגי שהומר בחזרה מאות דיגיטלי באמצעות ממיר DAC ברזולוציה של 14 סיביות.

האות יכול להיות מתח יחסי לאות הנדגם, מתח מוחלט, זרם בין 4-20mA או אות PWM. ממשק התקשורת עם הרכיב נעשה דרך פרוטוקולים כמו SPI, I2C, UART ושני פורטים לשימוש כללי (GPIO). בנוסף, קיימת אפשרות לתקשר עם הרכיב דרך ממשק OWI -One Wire Inerface שבו התקשורת מתבצעת דרך קו אספקת המתח בלבד.

מתח ההזנה לרכיב הוא בין 3.3 עד 30 וולט והוא מסוגל לעבוד בטמפרטורות סביבה בין -40 עד 150 מעלות צלסיוס. הרכיב מכיל זיכרון פנימי בגודל 8KB המיועד לצורך תכנות, זכרון 128Bytes EEPROM, וזכרון 1kB SRAM.

כרטיס הפיתוח (EVM) של PGA900
כרטיס הפיתוח (EVM) של PGA900

למידע נוסף: PGA900

פורסם בקטגוריות: Analog , כללי