רד: נתב SecFlow-1 לאבטחת תשתיות קריטיות

פורסם ב-יוני 30, 2015

נתב הקצה המוקשח מדגם SecFlow-1 של חברת RAD, כולל הגנה מובנית לאבטחת סייבר בפרוטוקולי אוטומציה של תשתיות קריטיות

Share via Whatsapp

נתב הקצה המוקשח מדגם SecFlow-1 של חברת RAD, כולל הגנה מובנית לאבטחת סייבר בפרוטוקולי אוטומציה של תשתיות קריטיות

נתב הקצה המוקשח SecFlow-1
נתב הקצה המוקשח SecFlow-1

חברת רד (Rad) המתמחה בפתרונות Service Assured Networking, הכריזה על נתב קצה מוקשח חדש מדגם SecFlow-1 הכולל הגנה מובנית לאבטחת סייבר בפרוטוקולי אוטומציה של תשתיות קריטיות. מתקנים ותשתיות אסטרטגיות הם נכס בטחוני וכלכלי, שהשבתתם עלולה לפגוע באופן ישיר ועקיף במיליוני לקוחות ואף לשתק ערים ומדינות, לכן הם מהווים יעד לאיומי טרור.

המוצר החדש מאפשר לחברות חשמל לשדרג באופן משמעותי את התאמתן לדרישות המחמירות של התקנים האמריקאים NERC CIP, שהם מהמחמירים בעולם. נתב SecFlow-1 עושה שימוש בבקרת תעבורה חכמה, הצפנה ופיירוול מבוזר לניטור ואבטחת כל האפליקציות התפעוליות הטכנולוגיות. הוא מבטיח כי פרוטוקול הפקודות בין יחידות קצה מרוחקות, תחנות בקרה, בין מכונות, ובממשקי אדם-מכונה, יאומת במלואו וימנע חדירות מחוץ ומתוך הרשת.

הוא מופיע בגורם צורה ממוזער המתאים להתקנה באתרים מרוחקים ובעלי שטח מוגבל, שבהם זמין רק מתח נמוך. הוא מתאים במיוחד למערכות מדידה חכמות (smart metering) ולרשתות תקשורת בפרויקטי אבטחה פיסית המשתמשים במצלמות אבטחה (IP Cameras) ותומך במגוון אופציות תשתיות תמסורת, כולל LTE ו-+HSPA.

"לרשתות תשתיות קריטיות יש דרישות אבטחה מיוחדות הדורשות חדשנות וניסיון בסוג זה של יישומים ובשירותים שהן נדרשות להעביר", אומר אוליק ברוידה, סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי ברד. "זו גם הסיבה מדוע החלטנו ליישם במוצר החדש גישה של הגנה מובנית וציידנו אותו בכל אמצעי ההגנה מאיומים אפשריים, כך שהוא גם מספק תמיכה במתקני תשתיות הנדרשים לעמוד בדרישות NERC CIP".

פורסם בקטגוריות: Networks , כללי