חברת ARM הכריזה על חבילת IP חדשה עבור SoC

פורסם ב-יולי 1, 2015

ערכת כלי ה-IP חדשה של ARM מיועדת להפחית את זמן הטמעת מערכות על-גבי שבב מטווח זמן של חודשים לזמן של ימים בלבד

Share via Whatsapp

ערכת כלי ה-IP חדשה של ARM מיועדת להפחית את זמן הטמעת מערכות על-גבי שבב מטווח זמן של חודשים לזמן של ימים בלבד

ARM

חברת ARM, המספקת פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על השקת ערכת כלי IP חדשה המיועדת לאפשר למתכנני מערכות על-גבי שבב (SoC) לייצר ולהרכיב מערכות מבוססות IP בטווח זמן של ימים, במקום טווח של מספר חודשים,כפי שהיה עד כה. ערכת הכלים החדשה מכילה את Socrates DE, CoreSight Creator ו-CoreLink Creator. בנוסף, ה-CoreLink Creator יקל על הגדרתו והטמעתו של מקשר הרשת CoreLink NIC-450 שיהווה יורש ל-CoreLink NIC-400.

ערכת הכלים החדשה מתמודדת עם האתגרים המורכבים ביותר הקשורים לתחום תכנון והרכבת SoC. בין השיפורים: ייעול של עד פי 8 בתכנון לוח זמני ההרכבה. ההגדרה של מעבד ARM Cortex-A72 נעשית בשניות וניתן לבצע ניהול חסר מאמץ של מעל 100,000 שורות מטא-דאטה קישורי לכתובת IP.

Socrates DE מהווה את סביבת העיצוב המתקדמת ביותר של ARM כיום. המערכת מציעה אפשרויות הגדרה, יצירה והרכבה של ARM בשילוב IP מצד שלישי. Socrates DE מציידת אדריכלים ומעצבים במגוון יכולות ומציעה סביבת עיצוב זהה לזו של ARM, ידע עיצובי מובנה של ARM כגון פרוטוקולים של ARM AMBA, פלטפורמה המגדירה תקן מובנה לכל IP אל תוך פורמט IP-XACT המהווה סטנדרט של התעשייה, קטלוג IP מובנה התומך ב-ARM ו-IP מצד שלישי ויכולת לעשות בידול מעל גבי ARM IP תוך שימור מהימנות העיצוב.

CoreSight & CoreLink Creators, המורכבים על גבי טכנולוגית Socrates, מקילים על תהליך הגדרות המערכת: סביבת יצירת IP זהה לזו שבתוך ARM, בדיקת התאמת העיצוב לחוקיות הקיימת של ARM, יצירה מודרכת של מפרט ברמה גבוהה עבור CoreSight או CoreLink  IP, יצירת מיקרו-ארכיטקטורה אוטומטית, RTL & IP-XACT נוצרים תקינים-בפעם-הראשונה באופן אוטומטי ואינטגרציה חלקה עם Socrates DE.

CoreLink NIC-450 מפעיל אלגוריתמים עבור משימות כגון אבטחת פעילות רציפה לרוחב מתחמי מתח מרובים. את מקשר הרשת CoreLink NIC-450 קל להגדיר ולפרוש באמצעות כלי ה-CoreLink Creator, אשר מאפשרים אופטימיזציה ל-CoreLink NIC-450 כך שיתאימו לדרישות של מערכת SoC מורכבת תוך שימוש בפרוטוקולי AMBA.

למידע נוסף: ARM IP Tooling

פורסם בקטגוריות: IC Design , Processors , כללי