Renesas הכריזה על משפחת MCU חדשה RX231

פורסם ב-יולי 8, 2015

המיקרו-בקרים ממשפחת RX231 מיועדים לשימוש באפליקציות הדורשות עיבוד נתונים במהירות גבוהה בתנאים שבהם אספקת הזרם מוגבלת

Share via Whatsapp

המיקרו-בקרים ממשפחת RX231 מיועדים לשימוש באפליקציות הדורשות עיבוד נתונים במהירות גבוהה בתנאים שבהם אספקת הזרם מוגבלת

RENESAS

חברת Renesas הכריזה על משפחה חדשה של מיקרו-בקרים (MCU) מדגם RX231 המאופיינים בצריכת הספק נמוכה מאוד. המיקרו-בקרים החדשים משלבים בתוכם את היחידה לעיבוד אותות DSP, והיחידה לעיבוד נקודה צפה FPU ומיועדים לשימוש באפליקציות הדורשות עיבוד נתונים במהירות גבוהה בתנאים שבהם אספקת הזרם מוגבלת, כמו בחיישנים תעשיתיים, מכשור רפואי, מוצרים אלקטרוניים לבישים ומכשירי אוטומציה דוגמת תרמוסטטים.

הסוללות בחיישנים התעשייתיים ובמכשירים הרפואיים מיועדות למערכות עם צריכת זרם נמוכה, אבל בזמן מדידת האותות ועיבוד הנתונים מערכות אלו מעמיסות דרישות רבות על הסוללה בגלל פעולות כמו הסרת רעש מסיגנלים דיגיטליים וביצוע חישובים של נקודה צפה. כאשר משתמשים בסוללה, הזרם מוגבל ולכן אין אפשרות להגדיל את המהירות של עיבוד הנתונים באמצעות הגדלת תדר המעבד המרכזי (CPU). מגבלת תכנון זו גורמת לזמני עיבוד ארוכים יותר ואיבודי הספק בכל המערכת.

המיקרו-בקר ממשפחת RX231 מקטין את צריכת ההספק ומתמודד עם פעולות כמו סינון דיגיטלי וחישובי נקודה צפה. בנוסף לזה, במצב עבודה standby צריכת הזרם שלו היא 0.8μA בלבד ובמצב פעיל הצריכה היא  120µA/MHz.

משפחת Rx231 תומכת באופן מלא בפלטפורמות מתחום האינטרנט של הדברים (IoT), כוללת תמיכה בתקן USB 2.0, SDHI, 7 ערוצי SCI, ממשק CAN וממשק IrDA לתקשורת אלחוטית וכן תמיכה באודיו. המשפחה כוללת יכולות אבטחת מידע ותקשורת נתונים מוצפנת, כמו הצפנת נתונים בשיטת AES, מחולל אותות אקראיים RNG המבוסס על חומרה, ומספר זיהוי ייחודי של המערכת המשמש להצפנת מידע.

למידע נוסף: Rx231

פורסם בקטגוריות: MCU , כללי