חברת Fairchild הכריזה על רכיבי USB Type C

פורסם ב-אוגוסט 4, 2015

בין הרכיבים החדשים: מתג לתקשורת מהירה מסוג USB 3.1 SuperSpeed המיועד לאפשר תקשורת בקצב של עד 10Gbps במכשירים ניידים

Share via Whatsapp

בין הרכיבים החדשים: מתג לתקשורת מהירה מסוג USB 3.1 SuperSpeed המיועד לאפשר תקשורת בקצב של עד 10Gbps במכשירים ניידים

FAIRCHILD

חברת Fairchild השיקה סדרה חדשה של מוצרים תומכים בתקן USB Type-C. סדרת המוצרים כוללת בקרים ומתגים המאפשרים ליצרנים להוסיף פונקציונליות של תקן USB-C לסמארטפונים, מחשבים, מתאמים ומכשירים נוספים בעלי חיבור USB. תקן חיבור זה מאפשר לייצר מכשירים דקים ומלוטשים יותר הצורכים פחות הספק.

תקן USB Type-C הוא תקן חדש המתבסס על הטכנולוגיות של USB 2.0 ו-USB 3.1. הוא בעל קצב העברת נתונים מהיר יותר ויכולת להעביר הספק (לצורך טעינה) של עד 100W. המחבר של USB Type-C הוא מחבר סימטרי, כלומר זהה בשני צדדיו. בזכות תקן זה המשתמש מקבל העברת נתונים בקצב גבוה יותר וטעינה מהירה יותר של המכשיר הנייד על ידי שימוש בכבל אוניברסלי.

FAIRCHILD-CHIPהבקרים החדשים של חברת Fairchild מאופיינים בגודל קטן ובצריכת הספק נמוכה מאוד. התקשורת עם הבקרים מתבצעת דרך ממשק טורי מסוג I2C המאפשר לשלב את הרכיב במערכת קיימת על-ידי חיבורו למיקרו-בקר. בנוסף, קיימת אפשרות לבצע שינויים בתוכנת הבקר בעת הצורך.

בין המוצרים החדשים בסדרה: מתג הספק המיועד לטעינת מכשירים ניידים דרך USB ומתג לתקשורת מהירה מסוג USB 3.1 SuperSpeed המיועד לאפשר תקשורת בקצב של עד 10Gbps במכשירים ניידים.

למידע נוסף: Fairchild USB Type C

פורסם בקטגוריות: Connectors , Digital , כללי