סינופסיס מחזקת את פלטפורמת Software Integrity; מכריזה על Coverity 8.0

פורסם ב-מרץ 23, 2016

הגרסה החדשה של הפתרון לניתוח סטטי כוללת תמיכה ב-PHP וב-Python, משפרת את ניתוח פגיעויות אבטחה, את התמיכה באינטגרציה ואת קלות השימוש

Share via Whatsapp

הגרסה החדשה של הפתרון לניתוח סטטי כוללת תמיכה ב-PHP וב-Python, משפרת את ניתוח פגיעויות אבטחה, את התמיכה באינטגרציה ואת קלות השימוש

SYNOPSYS-TOOLS

חברת סינופסיס (Synopsys) הכריזה על Coverity 8.0, הגרסה החדשה של הפתרון לניתוח סטטי אוטומטי, vמיועדת לספק מענה לפגיעויות אבטחה קריטיות ולליקויי איכות בקוד תוכנה. גרסת Coverity 8.0 כוללת מספר עדכונים משמעותיים, ובכללם תמיכה בשפות תכנות חדשות, יכולות משופרות של בדיקות אבטחת מידע ותמיכה נוספת באינטגרציה למספר כלי פיתוח וסביבות פיתוח.

אנדריאס קולמן,מנכ"ל קבוצת Software Integrity
אנדריאס קולמן,מנכ"ל קבוצת Software Integrity

פתרון Coverity הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים של פלטפורמת Software Integrity של סינופסיס, שהיא מערך מקיף של פתרונות לשיפור האיכות והאבטחה של תוכנה, באמצעות תהליך קפדני של signoff לתוכנה.

גרסת Coverity 8.0 מרחיבה את השימושיות של הפלטפורמה למגוון רחב של יישומי תוכנה וסביבות פיתוח. היא מאפשרת למשתמשים לספק מענה אפקטיבי יותר לבעיות אבטחה קריטיות בשלב מוקדם, ובכך הופכת את הפתרון לקל יותר לאימוץ ולשיבוץ בכל מחזור חיים של פיתוח תוכנה.

"בדיקות אבטחת מידע הפכו לחלק אינטגרלי של תהליך פיתוח התוכנה", אמר אנדריאס קולמן, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת Software Integrity של סינופסיס. "ככל שתחום פיתוח התוכנה הופך ליותר דינמי ומגוון, האצת תהליך הבדיקה באמצעות כלים אוטומטיים שתומכים במגוון שפות תכנות הינו חיוני.

"בעזרת כיסוי רחב יותר של שפות תכנות ושיפורים בתכונות ניתוח האבטחה והאינטגרציה שלנו, Coverity 8.0 מאפשרת לטפל בצורה טובה יותר באתגרים. ההכרזה מסמנת אבן דרך חשובה בהתפתחות פלטפורמת Software Integrity". רעיון signoff לתוכנה הוא רעיון מתפתח בפיתוח ובבדיקה מאובטחים של תוכנה, שמטרתו ליצור רמה גבוהה יותר של ביטחון באיכות ובאבטחה של תוכנה באמצעות תהליך בדיקה מעשי ומשמעותי. התהליך כולל גישה הוליסטית וקפדנית לבדיקות, כלים ומתודולוגיות אוטומטיים לבדיקה שהותאמו לסביבות משתנות במהירות וקריטריונים מבוססי למידה להגדרת רמת הביטחון הסבירה.

לרשימת היכולות והתכונות החדשות: Coverity 8.0 features page.

אודות סינופסיס

חברת סינופסיס היא שותף Silicon to Software של חברות המפתחות מוצרי אלקטרוניקה ויישומי תוכנה. סינופסיס היא חברת התוכנה ה-16 בגודלה בעולם, ומספקת פתרונות Electronic Design Automation, מודולי תכנון בדוקים ומוכנים (IP) לסמיקונדקטורים ופתרונות איכות תוכנה ובדיקות אבטחה לתוכנה באמצעות Coverity.

פורסם בקטגוריות: Embedded , כללי