HP הכריזה על תחנת העבודה המקצועית החדשה Z1

פורסם ב-מאי 3, 2016

תחנת העבודה החדשה מיועדת למהנדסים ומאפשרת למשתמשי מקינטוש לשלב עיבוד גרפי בתחנות לינוקס וחלונות

Share via Whatsapp

תחנת העבודה החדשה מיועדת למהנדסים ומאפשרת למשתמשי מקינטוש לשלב עיבוד גרפי בתחנות לינוקס וחלונות

HP Z1 מדור 3, כוללת תמיכה במעבדי אינטל Xeon מבוססי ארבע ליבות
HP Z1 מדור 3, כוללת תמיכה במעבדי אינטל Xeon מבוססי ארבע ליבות

חברת HP Inc השיקה תחנת עבודה מקצועית חדשה HP Z1 מדור 3 במארז All-In-One. התחנה החדשה, קטנה ב-47% וקלה ב- 51% בהשוואה ל- Z1 המקורית, שהייתה הראשונה בעולם בפורמט  All-In-One.

במקביל, מפרסמת החברה עדכון לתוכנת RGS, לקליטת גרפיקה מרחוק על גבי מערכות אפל בסביבת MAC OS X. HP Remote Graphics Software מאפשרת למהנדסים, אנימטורים ומדענים להשתמש באופן מאובטח בכל יכולות הביצועים, הקבצים והיישומים הזמינים על גבי תחנת העבודה המקצועית שלהם – גם כאשר אינם יושבים מולה, והם ניגשים אליה מכל מחשב מרוחק – וכיום גם ממחשבי אפל.

לדברי גוון קובל, מנהלת תחום הפתרונות המסחריים והפתרונות הקמעונאיים של HP באירופה, המזה"ת ואפריקה, "HP Z1 צפויה להציג את הכוח והאמינות הזמינים בתחנות עבודה לשימושם של לקוחות חדשים – ומערכת RGS פותחת דלת ליותר לקוחות של אפל המעוניינים לשלב בעבודה את תחנות העבודה מסדרת Z".

HP-TECHTIMEתחנת העבודה HP Z1 בפורמט "All-In-One כוללת מסך בגודל 23.6 אינטש ומבטיחה אופטימיזציה של השימוש במרחב המצומצם האופייני לסביבה משרדית, מציעה ביצועים גראפיים גבוהים ברזולוציה גבוהה, UHD 4K, מבוססת טכנולוגיה המונעת סנוור  ותמונה ברורה ביותר. על מנת לשפר עוד יותר את פריון העבודה, ניתן לחבר לתחנה שני צגים חיצוניים נוספים.

ה-HP Z1 מדור 3, כוללת תמיכה במעבדי אינטל Xeon מבוססי  ארבע ליבות, זיכרון EEC בנפח של עד 64GB , כרטיסי מסך מקצועיים מסדרת ה-Quadro שלNVIDIA וממשק Thunderbolt 3. משתמשים יכולים לבחור בין מערכות ההפעלה חלונות 10 פרו, חלונות 7 או לינוקס. על מנת להבטיח מהירות קלט-פלט גבוהה וגישה מהירה לאחסון, מציעה תחנת העבודה Z1 תמיכה בעד שני כונני HP Z Turbo PCIe. שאליהם, ניתן להוסיף שני כונני 2.5 אינטש SATA SSD או כונני דיסק רגילים.

תהליך התכנון והבדיקות של תחנות Z1 החדשות נשען על 30 שנות ניסיון של HP בתחום, ועל לפחות 115,000 שעות בדיקות. התחנות מציעות מגוון רחב של יציאות תקשורת, המאפשרות העברה מהירה ונוחה של נתונים וקישור מערכות חיצוניות, לרבות שתי יציאות Thunderbolt 3  עם USB 3.1 הממוקמות בצד המחשב, יציאת USB אחת המאפשרת טעינה של מכשיר מחובר, קורא כרטיסי מדיה, ויציאת DisplayPort. משתמשים יכולים לעבוד בשיתוף פעולה עם עמיתים במשרד או מחוץ לו – אפילו על גבי תמונות בתלת ממד, הכל בעזרת תוכנת הגרפיקה מרחוק של HP.

אפליקציית HP RGS מתרחבת למשתמשים מקצועיים חדשים

משתמשי MacBook יכולים כעת גם הם ליהנות מביצועים מרביים, בעזרת ריבוי משימות המתחלקות בין אפליקציות Mac OS בסביבת Native ובין יישומים הפועלים\

[על תחנות עבודה בסביבת חלונות או לינוקס – הכל בזכות מערכת HP RGS החדשה. המערכת מקשרת באופן שקוף בין מערכות וכלים הפועלים על מכשירי המקינטוש, בתוך הסביבה המשרדית או בעבודה בתקשורת מרוחקת – במשימות פיתוח שיתופי, עריכה אינטראקטיבית של תכנים, ובחינת עיצוב של מוצרים ומערכות.

גם בעבודה מרחוק במתכונת הזאת, יכולים משתמשים לגשת ליישומי דו-ממד, תלת ממד, וידיאו ויישומים עתירי מדיה. עם מהירות העברה של עד 60 תמונות לשנייה, (fps), מציגה מערכת HP RGS תמונה מצוינת גם על גבי מסכים בהפרדה של 4K או בתצורה מרובת צגים. שימוש במערכת החדשה בשילוב עם MacBook Pro מקביל לשדרוג המקינטוש תוך הגדלת יכולת העיבוד שלו בשיעור של פי תשעה בהשוואה לליבות העיבוד המקוריות, הגדלה פי 30 של נפח הזיכרון – ותוספת יכולות העיבוד הגראפי של NVIDIA Pro. מערכת HP RGS מגינה על הנתונים באמצעות הצפנה ב- 256 סיביות הדואגת כי רק תמונות מוצפנות יישלחו בתקשורת – ומותירה את המידע הקנייני הסודי בתחומי תחנת העבודה או מרכז עיבוד הנתונים.

מעבר להרחבת יכולות העבודה המשולבת עם מחשבי אפל, עמד צוות הפיתוח של תחנת העבודה בקשרים הדוקים עם גופים הפועלים בתחומי האנימציה, עיצוב המוצר, המחקר המדעי ויישומים אחרים – על מנת לאפשר שורת חידושים המבטיחים זרימה מהירה יותר של תהליכי עבודה. אחד החידושים האלה, למשל, הוא החלפה מהירה, באמצעות הגדרת תוכנה, בין פריסת מקשי המקלדת האופיינית לסביבת חלונות – ובין מקש Command של אפל.

פורסם בקטגוריות: IC Design , Processors , כללי