ARM הכריזה על תמיכה מקיפה בשפת SystemC

פורסם ב-יוני 7, 2016

ARM מרחיבה את פורטפוליו המוצרים עם תמיכה מקיפה עבור שפת SystemC: הכריזה על זמינותם מודלים של cycle-accurate עבור IP-מערכת ומעבד ARM

Share via Whatsapp

ARM מרחיבה את פורטפוליו המוצרים עם תמיכה מקיפה עבור שפת SystemC: הכריזה על זמינותם מודלים של cycle-accurate עבור IP-מערכת

ARM

חברת ARM, המספקת פתרונות IP (קניין רוחני) לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על זמינותם מודלים של cycle-accurate עבור IP-מערכת ומעבד ARM עם תמיכה עבור שפת SystemC סטנדרטית בתעשייה. ה-ARM Cycle Models, שבעבר היו זמינים לשימוש רק ב-ARM SoC Designer, משתלבים כעת עם סביבות SystemC, לרבות מוצרים מסחריים מהחברות קיידנס וסינופסיס. השילוביות מאפשרת לשותפות החברה להתחיל את תכנון המערכת ואת בניית אבות טיפוס בשלב מוקדם יותר, תוך שימוש בסביבות הפיתוח הפופולריות.

"חקירה ארכיטקטונית מוקדמת של SoC והערכת ביצועים הפכו לחיוניים כדי לעמוד בדרישות ההולכות וגדלות של התעשייה", מסבר חוויר אורנסנז, מנהל קבוצת פתרונות פיתוח ב-ARM. "אני שמח לספר על הרחבת שיתוף הפעולה עם שותפות ה-EDA שלנו עם Cycle Models וביחד לאפשר את ההצלחה של הדור הבא של התקנים המונעים על-ידי ARM".

ARM Cycle Models כבר הוכנסו בהצלחה לשימוש במגוון אבות טיפוס וירטואליים של SystemC, לרבות תכנון SoC לרכב הכולל את המעבדים ARM Cortex-A53 ו-Cortex-M7 ו-SoC פס בסיס מהדור החמישי המשלב Cortex-R8. בנוסף, כל ה-Cycle Models העתידיים ייצאו לשוק עם תמיכת SystemC.

ARM Cycle Models מספקים ממשקי TLM-2.0 וגם ממשקים ב-Pin-level, כדי לאפשר השתלבות בתוך מגוון סביבות. פורטל ה-IP Exchange של ARM ישמש לבניית תצורה והידור של מודלי SystemC עתידיים, מה שיבטיח זמינות מלאה. מגוון ARM Cycle Models עם תמיכת SystemC זמינים כבר היום, כולל Cortex-M7, Cortex-A53 ו-Cortex-R8, ודגמים חדשים נוספים לפורטפוליו בצורה מתמדת.

חברת ARM פועלת מקיימברידג', בריטניה, ומעסיקה כ-4,300 עובדים. לחברה למעלה מ-35 מרכזי פיתוח ומשרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ וכן בפעילות מחקר ופיתוח, בעקבות רכישתה של חברת Sansa Security ביולי 2015.

פורסם בקטגוריות: Processors , כללי