NXP הכריזה על פלטפורמת SLN-POS-RDR למערכות תשלום אלקטרוניות

פורסם ב-יוני 26, 2016

NXP מרחיבה את התמיכה בשוק התשלומים האלקטרוניים עם פלטפורמה לפיתוח קורא (Reader) לנקודות מכירה, המיועדת להאיץ את החדשנות בתחום התשלומים

Share via Whatsapp

NXP מרחיבה את התמיכה בשוק התשלומים האלקטרוניים עם פלטפורמה לפיתוח קורא (Reader) לנקודות מכירה, המיועדת להאיץ את החדשנות בתחום התשלומים

NXPחברת NXP Semiconductors הרחיבה את תמיכתה בשוק התשלומים האלקטרוניים עם השקת פתרון בצורת פלטפורמה של קורא לנקודות מכירה (Point-Of-Sale Reader) בשם SLN-POS-RDR. הפלטפורמה מאפשרת ללקוחות לפתח ולהשיק במהירות מערכות תשלומים מאובטחות הפועלות באמצעות קורא במגע וללא מגע.

מדובר בפלטפורמה הראשונה של החברה הכוללת את שבב קורא כרטיסי התשלום TDA8035HN של NXP. היא מופיעה ביחד עם רכיב PN5180 המספק ממשק NFC בהספק גבוה, ומיקרו-בקר מאובטח ממשפחת Kinetis K81. מאחר ומדובר בהתקן הדורש הזנת Pin Entry Device, הפלטפורמה היא בעלת הסמכה PCI 4.1 כאשר חבילות התוכנה לתשלום במגע וללא מגע עומדות בדרישות בקדם-הסמכה EMVCo.

"שוק נקודות המכירה הוא מגזר הדורש רמה גבוהה של מומחיות באבטחה בהתאם להסמכות ותקנים בתעשייה," אמר מנהל הטכנולוגיה הראשי וסגן נשיא חברת ID TECH.  "באמצעות השילוב של חומרה, תוכנה והסמכות בפלטפורמה כה נוחה, NXP חיזקה את הביטחון שלנו בטכנולוגיה שלה".

"במהלך הפיתוח של פלטפורמת הפתרון לקורא POS, עבדנו עם  בסיס לקוחות רחב ואנו מצפים לראות מגוון רחב של מוצרים המבוססים על פתרון התשלומים המאובטח הזה," אמר רודי סטרו, סגן נשיא בכיר לאבטחה וקישוריות ב-NXP. "הפלטפורמה שלנו פותחת את הדלת לרווחה בפני אלה שרוצים לנצל את ההזדמנויות בשוק עם התקנים חדשים בגדלים שונים (לא מסורתיים) המספקים מענה לתרחישי שימוש שונים ומאפשרים את צמיחתם של מודלים עסקיים חדשים לתחום התשלומים".

זמינות

הפתרון זמין כעת ללקוחות מובילים. האספקה ללקוחות חדשים תתחיל ברבעון השלישי של 2016. לתמיכה במפתחים, הפלטפורמה תורכב מראש ותעבור בדיקות ברמת הייצור.

למידע נוסף: www.nxp.com/SLN-POS-RDR

למידע על פלטפורמות נוספות: www.nxp.com/NXPDesign

פורסם בקטגוריות: Digital , Processors , כללי