טריגון הישראלית חושפת גוף תאורה המזהה את הלקוח בחנות

פורסם ב-פברואר 18, 2017

שיתוף פעולה בין טריגון תאורה הישראלית ל-MOCA הספרדית יוצג לראשונה בתערוכת יורושופ בראשית חודש מרץ בגרמניה

Share via Whatsapp

חברת Trigon Lighting הישראלית תציג בחודש מרץ בתערוכת EuroShop בדיסלדורף, גרמניה, גוף תאורה חדש לחנויות קמעונות אשר מזהה את הלקוחות ומכוון אותם אל מבצעים מיוחדים בחנות. המערכת פותחה בשיתוף פעולה עם חברת MOCA מברצלונה, המתמחה בניתוח מידע ממקורות רבים (Big Data).

חברת MOCA מפתחת מערכות זיהוי זיהוי ומיקום לקוחות התוך מבנים בהתבסס על מידע המגיע ממכשירי הסמארטפון שלהם. בנוסף, היא פיתחה מערכת תוכנה האוספת מידע מקופות, אתרי אינטרנט, אפליקציה וחיישנים, המסייעים לנתח את תנועת הצרכנים והעדפות הקניה שלהם. האלגוריתם של החברה מנתח וחוזה העדפות הלקוח אשר באות לידי ביטוי בחיפוש באינטרנט ואו בתוך האפליקציה של בתי המסחר.

כתוצאה מהניתוח הזה יכולה האפליקציה לכוון את הלקוח אל המבצעים החמים בבית המסחר ולהציע לו את המוצרים הרלוונטיים שבהם הוא מגלה עניין כאשר הוא בסניף עצמו, אבל לא רק. המערכת יכולה למשל לזהות את האפליקציה כאשר המשתמשים נוחתים בנמל תעופה בארץ זרה, ולספר להם היכן נמצאות האטרקציות המעניינות אותם.

מועמדות לפרס ב-GSMA

הפרוייקט המשותף של שתי החברות מועמד לפרס בקטגורית שירות הענן הנייד הטוב ביותר (GSMA Global Mobile Awards 2017, בתערוכת המובייל GSMA שתתקיים בסוף פברואר בברצלונה. הבעלים של טריגון תאורה, גיא ג'ון, אמר שהפתרון יחסוך הרבה מאוד כסף לרשתות וישפר את חוויית הקניה. "המערכות הן חלק בלתי נפרד מגופי התאורה. החידוש הוא בכך שלקוחות יוכלו לקבל מידע בזמן אמת מתי שהם צריכים או מבקשים כשהם בתוך החנויות לפני רכישה, המערכת אף יודעת לזהות את הלקוח כשהוא נכנס לאזור מסוים בחנות, לזכור שהוא חיפש מוצר מסוים ולספר לו שהמוצר הזה נמצא כאן על המדף ובמחיר מבצע".

חברת טריגון תאורה הינה חברה משפחתית הפועלת בשוק הישראלי כ-18 שנים ומרכזה ביישוב בית חרות שבעמק חפר. המומחיות של טריגון היא בתאורה בכלל ובתאורה מחמיאה לחנויות. בין הלקוחות של טריגון בישראל נמנים אורבניקה, קרולינה למקה, טופ טן, הודיס,קבוצת פוקס, סופר פארם, רולדין, קניוני עזריאלי ואחרים.

פורסם בקטגוריות: Big Data , Gadgets , ioT , כללי