סמסונג מגדילה את עוצמת הטאבלטים

פורסם ב-פברואר 27, 2017

Share via Whatsapp

במקביל, החברה הכריזה על שני טאבלטים חדשיפ בעי עוצמה גדולה. הטאבלט Galaxy Tab S3 מיועד לשיפור חוויית הצפייה בתוכןם דיגיטלי ומשחק, בעוד שהטאבלט Galaxy Book מספקת עוצמת מיחשוב חזקה לעובדים מקצועיים. Galaxy Tab S3  מגיע עם צג Super AMOLED  בגודל "9.7 וה-Galaxy Book  עם גרסת TFT-LCD  בגודל של "10.6 או גרסת Super AMOLED  בגודל מסך "12.

הטאבלטים כוללים טכנולוגיית High Dynamic Range, טכנולוגיית Samsung Flow לעבודה חלקה תוך כדי תנועה לרבות כניסה בטוחה ומאובטחת עם אימות זהות ביומטרי וחיבור אלחוטי של התקנים תואמים להעברת מסמכים מהתקן נייד לטאבלט. לחוויית כתיבה טבעית, ה-S Pen המשופר מגיע עם חוד (tip) קטן יותר של 0.7 מ"מ ורגישות מוגברת ללחץ. יש לו גם מאפיינים נוחים כמו Screen Off Memo המאפשר לשרבט פתקים במהירות, הוספת הערות לקובצי PDF ורישום ברמה מקצועית עם כלי ציור מתקדמים.

הטאבלט הוא בעצם מערכת אודיו איכותית

הטאבלטים כוללים מצלמה אחורית של 13 מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי ומצלמה קדמית של 5 מגה-פיקסל לתמונות איכותיות. הטאבלטים מציעים גם נפח אחסון מתרחב** ויעילות אנרגטית גבוהה יותר לרבות טעינה מהירה, תמיכה בעד 12 שעות של צפייה בווידיאו ב-Galaxy Tab S3 ועד 10.5 שעות של צפייה בווידאו ב-Samsung Book (גרסת ה-"12). שני ההתקנים תומכים גם במקלדות Pogo ללא צורך בטעינה או צימוד (pairing) נפרדים. עם מערכת הפעלה Windows 10, ה-Galaxy Book מספק את חווית הדסקטופ המלאה של Microsoft Office המאפשרת פרודוקטיביות גבוהה. מקלדת גדולה ומספקת משוב מוחשי יותר והמקשים מתמזגים במשטח להקלדה נוחה כמו על מחשב מסורתי.

הטאבלטים כוללים חוויית אודיו משופרת באמצעות שתיוף פעולה עם חברת HARMAN הגרמנית, אשר סייעה לסמסונג לשלב בהן את קו מוצרי AKG. בשלב הראשון של שיתוף הפעולה בין החברות התקינה סמסונג ב-Galaxy Tab S3 את רמקולי quad-stereo שתוכננו על-ידי AKG . יכולת ניגון של סרטוני K4 איכותיים וצג Super AMOLED מלא חיים מאפשרים ל-Galaxy Tab S3 להציע חוויה ברמה קולנועית. הרמקולים שפיתחה AKG בעבור הטאבלט החדש מפיקים צליל טהור ונקי מעיוותים והפרעות המעניק למאזינים חוויה אקוסטית מלאה. הרמקולים  גם מתאימים את עצמם למצב landscape או portrait על מנת לספק למשתמש את הסאונד האיכותי ביותר. בהמשך, סמסונג ו-AKG ירחיבו את שיתוף הפעולה ביניהן גם לסמארטפונים: המשתמשים בדגמים נבחרים של Galaxy יוכלו בקרוב ליהנות מצליל טהור וטבעי עם אוזניות שנבנו על-ידי AKG ויכללו במארז הסמארטפון. 

משקף מציאות וירטואלית משודרג

חברת סמסונג אלקטרוניקס הכריזה היום על Samsung Gear VR with Controller המבוסס על Oculus, קסדת המציאות הווירטואלית הראשונה של החברה אשר תצויד כעת גם בבקר. ה-Gear VR with Controller מרחיב את האקוסיסטם שהקימה סמסונג סביב תחום המציאות המדומה. הבקר נבנה בעיצוב ארגונומי המאפשר שליטה נוחה ביד אחת ואינטראקציה טובה יותר באמצעות תנועה עם פחות תנודות של הראש. הבקר מעניק למשתמשים משטח מגע (Touchpad) שהותאם במיוחד לאפליקציות מציאות וירטואלית, מקשי Home, Volume ו-Back המאפשרים בקרה בלא להפנות את המיקוד מתוכן החוויה האופפת ורצועת פרק יד לאחיזה איתנה ונוחה.

ה-Gear VR with Controller מגיע עם עדשות 42 מ"מ ושדה ראייה של 101 מעלות וטכנולוגיית תיקון עיוותים המצמצמת תחושה של מחלת ים. הבקר תומך ביציאות micro USB  ו-USB Type-C עם ממיר (Converter) מובנה. המהדורה החדשה של הבקר תואמת למכשירי Galaxy S7, S7 edge, Note5, S6 edge+, ו-S6 edge.

פורסם בקטגוריות: Gadgets , כללי