קיידנס משיקה את טכנולוגיית Protium S1

פורסם ב-מרץ 5, 2017

הפלטפורמה החדשה לבניית אב טיפוס מבוסס FPGA תואמת ל-Palladium Z1 משתמשת בטכנולוגיית Virtex UltraScale FPGA של חברת Xilinx

Share via Whatsapp

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), משיקה את פלטפורמת Protium S1 החדשה לבניית אב טיפוס מבוסס FPGA המשלב אלגוריתמי יישום חדשניים לשיפור הפרודוקטיביות בתכנון. פלטפורמת Protium S1 מציעה תאימות עם Cadence Palladium Z1 Enterprise Emulation Platform, ובכך מאפשרת למפות את התכנון בזמן קצר יותר ב-80% בהשוואה לגישות הטיפוסיות של יצירת אבות טיפוס ב-FPGA. הפלטפורמה החדשה משתמשת בטכנולוגיית Xilinx Virtex UltraScale  FPGA ומאפשרת מיפוי של תכנונים גדולים פי שישה ושיפור של פי שניים במהירות הריצה בממוצע בהשוואה לפלטפורמה של החברה מהדור הקודם.

כדי להגביר את הפרודוקטיביות, מציעה פלטפורמת Protium S1 מגוון יתרונות, בהם: הקמת אבטיפוס בזמן קצר, בעזרת יכולות מתקדמות של יישום ובניית מודלים של זיכרון המאפשרות למתכננים לצמצם את זמן יצירת האבטיפוס מכמה חודשים לכמה ימים בלבד. בכך, מתאפשר להתחיל בפיתוח התוכנה על אב הטיפוס בשלבים הרבה יותר מוקדמים. בנוסף, לאור תאימות עם פלטפורמת ה-Palladium Z1, מתאפשר עד 80% שימוש חוזר בסביבת האימות הקיימת שלPalladium Z1 ומתאפשר שימוש משותף של אותה סביבה לשתי הפלטפורמות. המערכת החדשה מאפשרת שיפורים בניפוי שגיאות כולל ייצור גלים למספר  ,FPGAs גישה מהדלת האחורית לזכרונות ובקרת שעון ריצה.

פלטפורמת ה-Protium S1 מחזקת את מגמת החדשנות בחבילת כלי האימות של קיידנס ותומכת באסטרטגיית System Design Enablement של החברה, המאפשרת ליצרניות מוליכים למחצה ומערכות ליצור מוצרי קצה מלאים ביעילות רבה יותר.

פורסם בקטגוריות: IC Design , כללי