מארוול הכריזה על משפחת Port Extender לתקשורת מהירה

פורסם ב-מרץ 16, 2017

משפחת Prestera PX Passive Intelligent Port Extender החדשה מיועדת להפחית את צריכת ההספק ברשתות 10GbE , 25GbE , 40GbE ו-100GbE במרכזי נתונים

Share via Whatsapp

חברת מארוול (Marvell) הכריזה על משפחה חדשה של קופסאות port extenders פאסיביים חכמים המיועדים לצמצם את צריכת האנרגיה של בסיסי נתונים גדולים. אחד מהגורמים המרכזיים המשפיעים על צריכת האנרגיה והביצועים של מרכזי נתונים גדולים הוא הריבוי במתגי תקשורת אקטיביים, המנתבים את תקשורת המידע בין השרתים. השימוש ב-port extenders מאפשר לנתב יותר ערוצים בפחות מתגים, מכיוון שהאקסטנדרים הם רכיביפ פאסיביים בהשוואה לממתגים ומנוהלים על-ידי המתגים.

חברת מארוול מסרה שמשפחת Prestera PX Passive Intelligent Port Extender החדשה היא הראשונה בתעשייה העומדת בתקן IEEE 802.1BR ומיועדת בשלב הראשון לתמוך ברשתות תקשורת מסוג 10GbE ו-25GbE (רשתות איתרנט העובדות במהירות של 10 ו-25 ג'יגה-ביט לשנייה). המשפחה החדשה פותחה לאור גישה חדשנית המאפשרת לפרוס מתגי תקשורת בראש כל ארונית מסד (ToR) – במחצית מצריכת הזרם והעלויות של מתגי Ethernet IO מסורתיים.

המעבר של התעשייה לתקשורת מהירה יותר מאשר 10Gb לשנייה, לכיוון של 40Gb ו- 100Gb לשנייה, דורש ממרכזי עיבוד הנתונים לאמץ אבני בניין מודולריות שיאפשרו לגשר בין מגוון רחב של מהירויות יציאה קיימות ועתידיות. משפחת שבבי PIPE של מארוול מספקת פתרון גמיש המספק מגוון אופציות תצורה של קישוריות Ethernet, לטווח רחב של מהירויות וצפיפות IO.

בהודעה לעיתונות מסרה החברה שיישום תקן IEEE 802.1BR, והימנעות מכל דרישות ניהול ברמת קופסת התקשורת, מאפשרים למארוול להציע תהליך פיתוח נוח ומפשטים את משימות הניהול של מאות אלפי IO במסגרת מרכז עיבוד הנתונים. על מנת להבטיח כי אימוץ PIPE יתנהל בתהליך שקוף ופשוט, משלב הפתרון החדש כלי עריכה ל- packet header הניתנת לתכנות, באופן המאפשר לשלב את הציוד החדש עם מגוון רחב של ציוד רשת. פתרונות PIPE משלבים פונקציות fast-fail-over and resiliency, ומספקים המשכיות תפעולית וזמינות גבוהה במשימות קריטיות.

סגן נשיא מארוול ומנהל קבוצת ה-Networking (היושבת בישראל), מיכאל צימרמן, אמר שמעבר הגיאומטריה של הסיליקון מ- 16 ננומטר ל-7 ננומטר מציב את התעשייה בפני אתגר קריטי, של הצעת חיסכון נוסף בצריכת הזרם ובעלויות הפריסה של מערכות Ethernet IO ב- 10 ו- 25 גיגה-ביט. "Prestera PX החדשה מציעה סל של port extenders  המתקשרים למתגי 100GBE בעלי צפיפות יציאות גבוהה, ומציעים יתרונות עצומים במונחים של עלויות וצריכת זרם. בנוסף, פתרונות אלה אינם דורשים יישומי תוכנה, ומפשטים את שכבות הרשת תוך הצעת חיסכון מהותי בסביבות CAPEX ו- OPEX כאחד".

מארוול שיתפה פעולה עםoriginal design manufacturers  מובילים (ODMs) ויצרני ציוד מקורי (OEMs) על מנת לספק לפרסטרה PX פלטפורמות מוכנות ליישומי מתגי ToR. דוגמאות ואזכורי עיצוב למשפחת הפתרונות, זמינים כעת.

פורסם בקטגוריות: Networks , כללי