ווינד ריבר הכריזה על פלטפורמת הגירה של מערכות בקרה ל-IoT

פורסם ב-מרץ 21, 2017

תשתית Wind River Titanium Control החדשה מספקת לחברות תעשייתיות ענן פרטי מקומי המאפשר לנהל טכנולוגיות IIoT בתשתיות בקרה תעשייתיות ישנות, שלו נועדו להשתלב בטכנולוגיות החדשות

Share via Whatsapp

חברת ווינד ריבר (Wind River) הנמצאת בבעלות אינטל (Intel) הכריזה על פלטפורמת תוכנה ושירותים חדשה בשם Titanium Control, המאפשרת לחברות תשתיות קריטיות לשדרג באופן יעיל וחסכוני מערכות בקרה וותיקות (legacy) מתיישנות שלא תוכננו במקור כדי לתמוך באופי המקושר של IoT, ולהיכנס אל תחום ה-IoT התעשייתי (IIoT). פלטפורמת Titanium Control היא תשתית ענן ניתן לפריסה מסחרית בהפעלה מקומית באתר הלקוח, אשר מבצעת וירטואליזציה של תת-מערכות פיזיות.

מכיוון שמערכות בקרה תעשייתית מסורתיות לא תוכננו לתמוך ב-IoT, רובן קשיחות, ייעודיות למטרה ספציפית, ודורשות עלות גבוהה להטמעה אינטגרציה ואחזקה. בנוסף, מחזור ההתיישנות של מערכות מחייב עדכונים תוך דרישה שמערכות חדשות יעמדו בקצב החדשנות תוך שמירה או הפחתה של עלויות הון. הארי פורבס, מנהל מחקר בחברת ARC Advisory Group, חברת מחקר טכנולוגי מובילה עבור תעשייה ותשתיות, אמר ש-Titanium Control היא דוגמא מצוינת לאופן שבו לטכנולוגיותIIoT חדשות הנכנסות \לשוק האוטומציה, יש פוטנציאל לשבש באופן משמעותי מודלים עסקיים קיימים שהיו יציבים יחסית במשך עשרות שנים. "המערכת משלבת את הניסיון של ווינד ריבר במערכות הפעלה זמן אמת, יחד עם טכנולוגיית מחשוב ענן בהפעלה מקומית באתרי לקוחות. שילוב זה מאפשר את הווירטואליזציה של יישומי אוטומציה בזמן אמת, שעד לאחרונה ניתן היה להטמיע אותם אך ורק במערכות חומרה משובצות. ההשלכות של יכולת זו עבור שוק אוטומציית הייצור הן מרחיקות לכת".

מאפיינים מרכזיים של Titanium Control כוללים:

  • תוכנת קוד פתוח מבוססת על סטנדרטים דה-פקטו עבור ענן מקומי באתר הלקוח ווירטואליזציה, כולל לינוקס, מכונה וירטואלית KVM בזמן אמת ו- OpenStack.
  • ביצועים גבוהים וזמינות גבוהה עם vSwitch מואץ ותקשורת inter-VM, בנוסף לניהול תשתית וירטואלית.
  • תכונות אבטחה הכוללות יצירת בידוד, אתחול מאובטח ו- Trusted Module Platform המתאפשר באמצעות Enhanced Platform Awareness
  • סקלאביליות מ-2 ליותר מ- 100 צמתי מחשוב (nodes)
  • עדכוני תוכנה ותיקונים ללא פגיעה בשירותים ויישומים

"פלטפורמת Titanium Control נמצאת בניסויים פעילים בתעשיות שונות, החל מייצור עד אנרגיה ושירותי בריאות", אמר ג'ים דאגלס, נשיא ווינד ריבר. "התוכנות שלנו סיפקו לחברות אלה דרכים עוצמתיות להגביר יעילות ולחזק אבטחה, בטיחות ואמינות במהלך 35 השנים האחרונות. עם ההוספה של Titanium Control למערך המוצרים שלנו, ווינד ריבר מקדמת עידן תעשייתי חדש באמצעות וירטואליזציה, ביצועי זמן אמת וקישוריות מהקצה-לענן".

Titanium Control היא חלק ממערך Wind River Titanium Cloud של מוצרי וירטואליזציה עבור הפריסה של שירותים קריטיים, החל מתפעול ועד לסביבות מרכזי נתונים אשר דורשים ביצועי זמן אמת וזמינות רציפה של שירותים. התוכנה מותאמת עבור מעבדי Intel Xeon, ואומתה מראש על חומרה מהספקים המובילים של שרתים מבוססי אינטל.

פורסם בקטגוריות: ioT , כללי