מעבד Sitara AM437x ליישומים תעשייתיים מקושרים

פורסם ב-יולי 2, 2014

חברת Texas Instruments הכריזה על מעבד חדש במשפחת Sitara מדגם AM437, המשלב פתרונות קישוריות חדשים ומאיצים לממשקי משתמש עשירים

Share via Whatsapp

SITARAחברת Texas Instruments הכריזה על מעבד חדש במשפחת Sitara, המשלב פתרונות עיבוד-עזר וקישוריות חדשים.

המעבד Sitara AM437x כולל גם מאיץ לגרפיקה תלת-מימדית לצורך מימוש ממשקי משתמש גרפיים עשירים, יכולת עיבוד בזמן אמת מול פרוטוקולי תקשורת תעשייתיים כמו EtherCAT, PROFIBUS, EnDat ועוד. הוא תומך במערכות הפעלה עיליות (HLOS), ומאפשר קבלת תוכנת לינוקס בחינם מחברת TI.

המיקרו-מעבד מבוסס על מעבד ARM Cortex-A9 וכולל לצידו גם יחידות עיבוד מיתכנתות לזמן אמת (programmable real-time units) המאפשרות להפחית את העומס על המעבד המרכזי. המבנה הזה מותאם ליישומים דוגמת מערכות אוטומציה בקווי ייצור, בקרים מיתכנתים (PLC), מערכות אוטומציה ביתית ו-IoT, מוצרים המבוססים על ממשקי אדם-מכונה ועוד.

החברה מעריכה שה-SoC החדש מעניק שיפור של 40% בביצועים בהשוואה לדורות הקודמים של מעבדי Sitara. הרכיב כולל אופציות משולבות המותאמות לסביבות ייעודיות, דוגמת יציאה כפולה של 1Gb Ethernet, שני ממירי ADC עצמאיים ברזולוציה של 8 סיביות העובדים בקצב של 867ksps, יחידות עיבוד וקטורית לבקרת מנועים ויישום אלגוריתמים בתחום האודיו, זיכרון בתוך הרכיב בנפח של 512kB וממיר ADC מסוג sigma-delta ליישומים הדורשים מדידה מדוייקת של זרמים.

דיאגרמת המלבנים הפונקציונלית של הרכיב
דיאגרמת המלבנים הפונקציונלית של הרכיב

For more information:
Third party support for AM437x
TI Designs based on AM437x

 

פורסם בקטגוריות: Processors , כללי