Keysight הציגה התממשקות בין קיידנס ו-ADS

פורסם ב-נובמבר 5, 2014

Keysight Israel מסרה שגירסת ה-ADS שתוכרז בינואר 2015 תכלול גם סימולטור לערוצי התקשורת של זכרונות DDR4 ולערוץ PCIe Gen 3.0 החדש

Share via Whatsapp

Keysight Israel מסרה שגירסת ה-ADS שתוכרז בינואר 2015 תכלול גם סימולטור לערוצי התקשורת של זכרונות DDR4 ולערוץ PCIe Gen 3.0 החדש

KEYSIGHT

חברת Keysight הציגה בתערוכת CDNLive של קיידנס את תוכנת ADS-Advanced Design System, לתכנון מעגלי RF ומערכות הפועלות בתדרי RF. החברה הציגה את רמת ההתממשקות של התוכנה אל מערכות ה-EDA של חברת Cadence.

לקוחות המפתחים כרטיסים ומשתמשים בתוכנת העריכה Allegro של קיידנס יכולים להשתמש ב-ADS לפיתוח המעגלים ומערכות ה-RF והמיקרוגל, תוך שימוש במגוון של סימולטורים הקיים בתוך ה-ADS. תוכנת ADS  משמשת גם לתכנון ואימות ביצועים של מעגלים ספרתיים מהירים העובדים בקצבים של עשרות גיגה ביט לשניה (יישומי SI).

היא מאפשרת סימולציות משולבות זמן/תדר/אלקטרומגנטיות תוך שימוש בכלי עזר לבדיקת תאימות לתקני תקשורת שונים. בהקשר זה חשפו מהנדסי Keysight Israel כי גירסה חדשה של ה-ADS שתוכרז בינואר 2015 תכלול גם סימולטור לערוצי התקשורת של זכרונות DDR4 ולערוץ הקישוריות החדש PCIe Gen 3.0.

ADS

לקוחות המפתחים רכיבי RFIC יכולים לhהנות מקישוריות בין כלי ה-Virtuoso של חברת קיידנס לבין ה-ADS, לקבל מידע חשמלי בזמן אמת על החיבוריות בין מעגלים בתוך השבב, דוגמת ערכי הקיבול וההתנגדות של המוליכים בתוך השבב האנלוגי, ולבצע סימולציות אלקטרומגנטיות ומערכתיות בתוך ה-ADS.

למידע נוסף: Keysight Advanced Design System

פורסם בקטגוריות: IC Design , T&M , כללי