Keysight הכריזה על רבי-מודד דיגיטליים (DMM) חדשים מסדרת TrueVolt

פורסם ב-מרץ 8, 2015

הרב-מודד Keysight 34465A DMM עם רזולוציה של 6½ ספרות והרב-מודד Keysight 34470A DMM עם רזולוציה 7½ ספרות

Share via Whatsapp

הרב-מודד Keysight 34465A DMM עם רזולוציה של 6½  ספרות והרב-מודד Keysight 34470A DMM עם רזולוציה 7½ ספרות

KEYSIGHT DMM
הרב-מודדים החדשים. ניקוי רעשים בשלב ההמרה

 

חברת Keysight Technology הכריזה על 2 רבי-מודד דיגיטליים (DMM) חדשים מסדרה TrueVolt: הרב-מודד Keysight 34465A DMM עם רזולוציה של 6½  ספרות והרב-מודד Keysight 34470A DMM עם רזולוציה 7½ ספרות.

המודדים החדשים מיועדים לקבל את תוצאות המדידה בדרכים מהירות יותר ולתעד אותן בצורה קלה יותר. הם כולים יכולות גרפיות המאפשרות לנתח את תוצאות המדידה בעזרת היסטוגרמות ותרשימי זרימת אות (trend chart). שני הדגמים החדשים יכולים לעבוד בשלושה מצבים: מצב continuous running למדידות טיפוסיות, מצב data logging לניתוח קל של אותות, ומצב digitizing למדידת מצבי מעבר.

המכשיר Keysight 34465A DMM מספק ביצועים טובים יותר עם רזולוציה של 6.5 ספרות, מהירות גבוהה ונפח זיכרון גדול יותר. מכשיר Keysight 34470A DMM שייך לקטגוריה חדשה של רבי מודד ומספק רזולוציה של 7.5 ספרות. המודדים החדשים מסוגלים למדוד זרמים קטנים מאוד בסדר גודל של 1µA עם רזולוציית מדידה של 1pA. ניתן לבטל את סחיפת הטמפרטורה בעזרת כיול אוטומטי של המודד, כדי לשמור על דיוק מדידה לאורך זמן.

שני רבי המודד החדשים מצויידים במסך צבעוני בגודל של 4.3 אינץ' . ניתן לחבר אותם למחשב בעזרת חיבור USB ולהעביר אליו את תצלומי המסך של המדידה בעזרת תוכנת BenchVue Software של Keysight. אין צורך להתקין תוכנות נוספות.

לאות אמיתי תמיד יש רעש המתווסף אליו, הרעש יכול להגיע מגורמים שונים כמו רעש בקווי מתח, הפרעות אלקטרומגנטיות ועוד. תפקידו של הרב מודד הוא גם לסנן רעשים אלו על מנת לקבל תוצאות מדידה מדוייקות. רבי המודד החדשים מסדרת TrueVolt מצויידים בטכנולוגיה להמרת אות אנלוגי לדיגיטלי המספקת גם יכולות של סינון  הרעשים המתווספים לאות הנמדד.

למידע נוסף:  Truevolt Series DMMsBenchVue software

פורסם בקטגוריות: T&M , כללי