קיידנס השיקה את פתרון הסינתזה Genus

פורסם ב-יוני 17, 2015

להערכת Cadence, פתרון Genus מאפשר שיפור של עד פי עשרה בפרודוקטיביות של תכנוני שבבים גדולים

Share via Whatsapp

להערכת Cadence, פתרון Genus מאפשר שיפור של עד פי עשרה בפרודוקטיביות של תכנוני שבבים גדולים

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) חשפה את פתרון Cadence Genus Synthesis Solution לביצוע סינתזה פיסיקלית עבור מתכנני RTL. הכלי מאפשר ריצה מקבילית על-פני סביבה מרובת מעבדים של תכנונים בסדר גודל של עשרה מיליון שערים לוגיים.

CADENCE-GENUS
שיפור זמן ההרצה בעזרת Genus

להערכת החברה, יכולת זו מסוגלת להאיץ פתרונות קיימים עד פי חמישה מזמן הריצה. בנוסף, כלל השיקולים הפיזיקליים נלקחים בחשבון כבר בשלבים מוקדמים של תהליך הסינתזה, מה שמקטין את מספר האטרציות שאותן יש לבצע אל מול כלי P&R.

פתרון Genus מציג מספר מאפיינים מרכזיים המסייעים למתכנני RTL. בהם: יכולת ביזור של תהליך הסינתזה על פני מספר רב של מעבדים לצורך קיצור זמן ההרצה כתלות ישירה בכמות המעבדים, וכן תמיכה בסינתזה פיזיקלית כבר מהשלבים הראשונים של תהליך הסינתזה, להקטנת זמן המימוש הסופי של התכן. הפתרון גם מאפשר לאחד את תהליך החיווט גם בכלי Genus וגם בכלי Innovus P&R, ומשתמש באותה מערכת על מנת לחווט את החיבורים.

עובדה זו מקטינה את אי-הוודאות שעלולה להיווצר עקב שימוש בכלי חיווט שונים בין הסינתזה הפיזיקלית לבין כלי P&R. ניתן להשתמש בפתרון אנליטי למציאת מימושה של המיקרו-ארכיטקטורה הטובה ביותר מבין מבחר פתרונות אשר מציג 20% שיפור במציאת המימוש הטוב ביותר.

מעבדים לתעשיית הרכב מעמידים אתגרים וסיבוכים רבים עבור המתכננים. על כן, נדרש פתרון שייתן מענה לבעיית הגודל של התכנון ולחלוקתו בצורה חכמה. הדבר הוביל ליצירת Genus. ניתן לציין שבחברת TI הצליחו להגיע לשיפור בזמן ההרצה של עד פי חמישה בבלוק בסדר גודל של שלושה מיליון שערים.

למידע נוסף: Cadence Genus Synthesis Solution

פורסם בקטגוריות: IC Design , כללי