טליט: מודול GNSS מרובה קונסטלציות וזיכרון פלאש

פורסם ב-ספטמבר 3, 2015

זיכרון הפלאש המשובץ במודול מאפשר שדרוגי תוכנה, התאמה אישית ו-GPS נעזר עצמאי. מאפיינים נוספים כוללים צריכת חשמל נמוכה וממדים של 7X7 מ"מ

Share via Whatsapp

JUPITER_SE873זיכרון הפלאש המשובץ במודול מאפשר שדרוגי תוכנה, התאמה אישית ו-GPS נעזר עצמאי. מאפיינים נוספים כוללים צריכת חשמל נמוכה וממדים של 7X7 מ"מ

חברת טליט תקשורת (Telit) השיקה את מה שהיא מגדירה כמודול ה-GNSS המתקדם ביותר בשוק, מדגם Jupiter SE873. מדובר במקלט GNSS שלם הנתון במודול QFM בגודל של 7 מ"מ על 7 מ"מ על 1.85 מ"מ, הכולל זיכרון פלאש SQI, מגבר משולב לרמת רעש נמוכה (LNA), פילטר SAW ושעון זמן אמת (RTC).

פלאש במקום ROM

המודול תומך ב-Assisted GPS אוטונומי או מבוסס שרת, וכן במערכת שיפור (Augmentation) מבוססת לוויין, להאצת קבלת מיקום ראשוני (Time-To-First-Fix) ורמת הדיוק שלו. נתוני ה-AGPS מאוחסנים בזיכרון הפלאש ולפיכך נותרים זמינים גם אחרי שאספקת האנרגיה הוסרה והוחזרה למודול. זהו היבט חשוב במיוחד לציוד מופעל סוללה.

ה-SE873 תומך בבמערכי לווייני הניווט GTPS, Glonass ו-Beidou ויש לו הכנה לגלילאו האירופי. הוא מספק בו-זמנית מעקב GPS ו-Glonass או GPS ו-Beidou תוך צריכת אנרגיה נמוכה. בעתיד ניתן יהיה להוסיף מאפייני פונקציונליות חדשים.

"השימוש בזיכרון פלאש במקום ROM מספק מודול עמוס בפונקציונליות אך עדיין קטן מאוד בממדיו", אמר מנהל המוצרים הראשי של טליט, פליקס מרשל. המודול יוצג בכנס המפתחים של טליט (Telit DevCon) ביום שלישי, 8 בספטמבר, 2015, ובשבוע Super Mobility של CTIA בלאס וגאס ב-9 בספטמבר. 

Telit DevCon הוא אירוע בן יום אחד המתקיים ביום שלפני CTIA’s Super Mobility Week ונערך במיקום נוח סמוך למרכז הכנסים והתערוכות Sands Expo and Convention Center בלאס וגאס. להרשמה ל-Telit DevCon הקליקו כאן.

למידע נוסף: www.telit.com

פורסם בקטגוריות: Sensors , Wireless , כללי