Keysight הכריזה על דוגם חדש מבוסס PXI Express

פורסם ב-נובמבר 15, 2015

הדוגם M9217A של Keysight כולל שני ערוצים מבודדים ודוגם אותות במתח של עד פלוס/מינוס 256V בקצב של עד 20MSa/s

Share via Whatsapp

הדוגם M9217A של Keysight כולל שני ערוצים מבודדים ודוגם אותות במתח של עד פלוס/מינוס 256V בקצב של עד 20MSa/s

הדיגיטייזר המודולרי M9217A
הדיגיטייזר המודולרי M9217A

חברת Keysight Technologies הכריזה על דיגיטייזר (Digitizer) מבודד ומבוסס PXI Express מדגם M9217A. מדובר במוצר חדש במסגרת אסטרטגיית אספקת המוצרים המודולריים של החברה, אשר מיועדת להפחית את עלויות הרכישה של ציוד חדש.

הדוגם החדש מסוגל לטפל באותות במתח של פלוס/מינוס 256V, ולבצע דגימות בקצב של 20MSa/s ולייצג את התוצאה במליה בינארית ברזולוציה של 16 סיביות.

המכשיר כולל שני ערוצי כניסה מבודדים שלכל אחד מהם מעגל המרה ADC נפרד, כדי להבטיח דגימה מדוייקת ולצמצם את העיוותים הנובעים מרעשים. כל ערוץ מטפל באותות בטווח של פלוס/מינוס 250mV ועד פלוס/מינוס 256V. בנוסף, הוא כולל מתח צף של פלוס/מינוס 40V, כדי לאפשר לכידה של אותות דיפרניציאליים.

לכל ערוץ לכידת אות מוקדש זיכרון דגימה בנפח של 32M Samples, עם אפשרות לבצע עד 1024 הקלטות. הדבר מאפשרל מהנדסים ללכוד בקלות אותות מתפרצים בלא צורך באיחתול מחדש של הכיולים בין הפועת האותות המתפרצים. להערכת החברה, המכשיר מתאים במיוחד ליישומי בדיקות של מערכות מכטרוניקה, בדיקת מערכות אלקטרוניות בשוק הרכב ושימוש ביישומי תעופה וביטחון.

המוצר זמין בשוק החל מתחילת נובמבר 2015.

למידע נוסף: M9217A

bout Keysight Technologies

Keysight Technologies (NYSE:KEYS) is a global electronic measurement technology and market leader helping to transform its customers' measurement experience through innovations in wireless, modular, and software solutions. Keysight's electronic measurement instruments, systems, software and services are used in the design, development, manufacture, installation, deployment and operation of electronic equipment. The business had revenues of $2.9 billion in fiscal year 2014. Information about Keysight is available at www.keysight.com www.keysight.com.

פורסם בקטגוריות: T&M , כללי