נשיונל אינסטרומנטס הכריזה על משפחת בקרים חדשה עבור יישומי IoT תעשייתיים

פורסם ב-דצמבר 8, 2015

משפחת הבקרים התעשייתיים IC-3173 החדשה, מאפשרת לבצע פעולות בקרה שונות במקביל, להתחבר אל רשתות מסוגים שונים ולבצע עיבוד תמונה של אותות המגיעים ממספר מצלמות מהירות בו-זמנית

Share via Whatsapp

משפחת הבקרים התעשייתיים IC-3173 החדשה, מאפשרת לבצע פעולות בקרה שונות במקביל, להתחבר אל רשתות מסוגים שונים ולבצע עיבוד תמונה של אותות המגיעים ממספר מצלמות מהירות בו-זמנית

NI-INDUSTRIAL-CONTROLLERחברת National Instruments הכריזה על משפחה חדשה של מיקרו-בקרים תעשייתיים בשם IC-3173, המיועדים לענות על דרישות חדשות מתחום האינטרנט של הדברים (IoT).

מנהל תחום המערכות המשובצות בחברת נשיונל, ג'יימי סמית, הסביר שמערכות תעשייתיות כיום נעשו מורכבות יותר, וכוללות לעתים רבות מספר תת-מערכות שונות אשר צריכות לבצע מספר פונקציות ייעודיות שונות, כמו עיבוד תמונה, בקרת תנועה של מספר גורמים במקביל ולספק ממשק משתמש.

הבקרים במשפחה החדשה מבוססים על מעבדי Core של אינטל מהדור החמישי ומופיעים במארז מוקשח מרובה אפשרויות תקשורת, המאפשרים לשלב בבקר אחד מספר פונקציות שכיום ממומשות במספר בקרים נפרדים. מערך העיבוד של הבקרים מבוסס על מעבד Dual-core Intel i7 הפועל ביחד עם רכיב מיתכנת Xilinx Kintex-7 160T FPGA.

NI-INDUSTRIALהם כוללים חמש יציאות Gigabit Ethernet המבוקרות כל אחת בנפרד, שארבע מהן מאפשרות גם power over Ethernet. בנוסף, שלושה ממשקי USB 3.0 ברוחב פס מלא, להתחברות ועיבוד תמונות המגיעות ממספר מצלמות USB 3.0 ו/או GigE בו-זמנית.

הבקרים מספקים תמיכה מלאה ב-EtherCAT Master,  Ethernet/IP, RS232/RS485 ו-Modbus/TCP המאפשרים תקשורת מלאה עם בקרים מיתכנתים (PLC) תעשייתיים אחרים. הם מספקים תמיכה מלאה ב-LabVIEW המאפשרת פיתוח אלגורתמי בקרה ייעודיים למשתמש.

המשפחה כוללת בשלב הזה שני בקרים ראשוניים: בקר תעשייתי ובקר תמונה תעשייתי ממשפחת IC-3173. הבקר התעשייתי מבוסס על מעבד Intel Core i7 dual-core הפועל במהירות של 2.20GHz, מעבד עזר מסוג FPGA מדגם Kintex-7 FPGA של Xilinx, זיכרון RAM של 8GB DDR3, וזיכרון מערכת בנפח של 4GB ללא חלקים נעים. תכנון החומרה של הבקר עבר אופטימיזציה לשימוש במערכת ההפעלה NI Linux Real-Time OS. בקר התמונות IC-3173 הוא בעל מיפרט בסיסי דומה, אולם כולל גם ממשקי תקשורת מהירים אל מצלמות GigE ו-USB3.

NI-CONTROLLER

למידע נוסף: ni.com/industrial-controller

פורסם בקטגוריות: Embedded , כללי