CUI הכריזה על מיקרו-רמקולים ליישומים ניידים

פורסם ב-אפריל 13, 2016

סדרת המיקרו-רמקולים CDS החדשה של CUI מיועדת ליישומים צרכניים, תעשייתיים, ציוד רפואי נייד וקבוע ומערכות אבטחה וביטחון

Share via Whatsapp

סדרת המיקרו-רמקולים CDS החדשה של CUI מיועדת ליישומים צרכניים, תעשייתיים, ציוד רפואי נייד וקבוע ומערכות אבטחה וביטחון

המיקרו-רמקולים ניתנים גם להרכת SMT
המיקרו-רמקולים ניתנים גם להרכת SMT

קבוצת הרכיבים של חברת CUI Inc הכריזה היום על קו חדש של מיקרו-רמקולים קומפקטיים מסדרה CDS. הרמקולים בעלי פרופיל נמוך ומופיעים בגודל של 13 על 13 מ"מ ובגובה של פחות מ-3 מ"מ הניתנים להרכבת SMT. הם מציעים מספר דרגות הספק שונות, החל מ-0.3W ועד 6W ואט בעכבות של 4 אוהם או 8 אוהם.

המוצרים זמינים במארזים בעלי מסגרת ריבועית, מלבנית או מסגרת עגלגלה ומספקים מספר סגנונות הרכבה, בהתאם לצורכי המשתמש, בהם: מוליכי-חיבור, כריות הלחמה/ לולאה וסיומות קפיץ. שתי גרסאות של הרכבה על משטח זמינים עבור תכנונים הדורשים הלחמת reflow והרכבה עבור ייצור במתח גבוה. רמות מחצית השמע נעות מ-86dB עד 102dB ב-0.1 מטר. כל הדגמים עומדים בדרישות RoHS.

המיקרו-רמקולים מיועדים ליישומים דוגמת מוצרי צריכה אלקטרוניים, אוטומציה תעשייתית, ציוד רפואי נייד וקבוע, ציוד אבטחה וביטחון ועוד. כל דגמי סדרת CDS זמינות מיידית במחירים המתחילים ב-$1.62 בכמות של ל-1,000 יחידות.

למידע נוסף קבלת תמחור OEM, הקליקו: CUI

חברת CUI מיוצגת על-ידי Digi-Key

אודות CUI

חברת CUI Inc עוסקת בפיתוח והפצת רכיבים אלקטרוניים מתקדמים ביותר בתחום אספקת הכוח. החברה מסייעת ללקוחות לשפר את היעילות האנרגטית של מוצריהם ולצמצם את השפעותיהם הסביבתיות. קבוצת ההספק של החברה מספקת רכיבים ברמת הכרטיס, הכוללים מחברים, פתרונות בקרת תנועה ומוצרים תרמיים.

מאז הקמתה בשנת 1989, החברה מחוייבת ליצירת סביבה של שיתוף פעולה עם לקוחותיה על-מנת להבטיח את הצלחתם.חברת CUI Inc נמצאת בבעלות חברת CUI Global, שהיא חברה ציבורית הניסחרת בנסד"ק תחת הסימול CUI.

פורסם בקטגוריות: Analog , כללי