אלמו הכריזה על מגבר הסרוו הקטן בעולם ל-480VAC

פורסם ב-מאי 4, 2016

בקר הסרוו החדש GOLD OBOE מוצע בשני מתחי עבודה: מתח של 480VAC עם זרמי מוצא של 10 אמפר לעבודה רציפה ו-20 אמפר לזרמי שיא, ומתח של 230VAC עם זרמי מוצא של 13 אמפר לעבודה רציפה ו-26 אמפר לזרמי שיא

Share via Whatsapp

בקר הסרוו החדש GOLD OBOE מוצע בשני מתחי עבודה: מתח של 480VAC עם זרמי מוצא של 10 אמפר לעבודה רציפה ו-20 אמפר לזרמי שיא, ומתח של 230VAC עם זרמי מוצא של 13 אמפר לעבודה רציפה ו-26 אמפר לזרמי שיא

ELMOחברת אלמו (Elmo Motion Control) הכריזה על בקר הסרוו החדש GOLD OBOE, שלהערכתה הוא כולל את מגבר הסרוו הקטן ביותר בעולם המתחבר ישירות למתח גבוה של 480VAC.

הבקר החדש אידאלי לבקרת תנועה של מנועים לינאריים המאופיינת מצד אחד בדרישות לתנועות מאוד איטיות, מאוד יציבות וב"חלקות" תנועה גבוהה המתבצעות בדרך כלל בכוחות מאוד נמוכים (זרם נמוך), ומצד שני בתאוצות ובלימות מאוד "חריפות" ומהירות עם דרישות לזמני מעבר וזמני התייצבות מאוד מהירים המתבצעים בכוחות מאוד גבוהים (זרם גבוה).

ה-GOBO, כמו שאר מגברי הסרוו ממשפחת גולד, מאופיין בתכונה ייחודית של יחס דינמי גבוה במיוחד של מעל 1/2000 בחוגי הזרם, תכונה שמאפשרת בקרת תנועה חלקה ויציבה בזרמים מאוד נמוכים (0.05%) וגם לבצע מעברים חדים, מהירים ויציבים בזרמים מאוד גבוהים (100%). המימדים הממוזערים התאפשרו בזכות שימוש בטכנולוגיית בקרת ההספק הייחודית של אלמו הינע מבוקר, אשר משיגה נצילות גבוהה ביותר בתהליכי המיתוג ( PWM) מבלי לייצר הפרעות אלקטרומגנטיות ן/או לחשוף את רכיבי ההספק למאמצים ( STRESS) חריגים.

הבקר מוצע בשני מתחי עבודה: מתח של 480VAC עם זרמי מוצא של 10 אמפר לעבודה רציפה ו-20 אמפר לזרמי שיא, ומתח של 230VAC עם זרמי מוצא של 13 אמפר לעבודה רציפה ו-26 אמפר לזרמי שיא (PEAK). בהיותו קטן מימדים, קטן משקל, נצילות גבוהה ו"קשיח" לעמידה בתנאי סביבה קשים, ניתן למקם את ה-GOBO בכל מקום: בתוך המכונה, על המנוע ועל החלקים הנעים. התכונה הזו משפרת את הביצועים ומאפשרת הורדת עלויות משמעותית בצמצום הכבלים, צמצום ארונות החשמל ועוד.

הידיעה נכתבה על-ידי חיים מונהייט ורמי סימני

פורסם בקטגוריות: Analog , Power , כללי