ווינד ריבר חושפת גרסה חדשה לפלטפורמת ה-IoT

פורסם ב-ספטמבר 6, 2016

הגרסא החדשה של פלטפורמת ind River Helix Device Cloud פותחה בשיתוף עם Intel Security Group וחטיבת השירותים של אינטל

Share via Whatsapp

הגרסא החדשה של פלטפורמת ind River Helix Device Cloud פותחה בשיתוף עם Intel Security Group וחטיבת השירותים של אינטל

Wind River Helix Device Cloud

חברת Wind River השיקה את הגרסה החדשה של Wind River Helix Device Cloud, המעמיקה את השילוב בין התוכנות שלה לבין המעבדים של אינטל בעולם האינטרנט של הדברים (IoT). הגרסה החדשה פותחה בעקבות שתיוף פעולה הדוק בין מספר קבוצות בתוך חברת אינטל וחברות הקשורות אליה, בהם ווינד ריבר, Intel Security Group וחטיבת השירותים של אינטל.

פלטפורמת Device Cloud מיועדת לפתור את הבעיה של חיבור וניהול מכשירים מרחוק. הפתרון אוסף נתונים ממאות ואלפי מכשירים, מכונות ומערכות שונות, ומאפשר למתפעל שלהן לעקוב אחר מצב המכשיר והתוכן שלו, לשתף נתונים בין מהנדסים, ולקבוע באופן פרואקטיבי האם נדרשים עדכונים.

בגרסה החדשה יש שינויים משמעותיים – מנקודות הקצה עד לענן. ממשק משתמש חדש מסייע למפעילים לנטר ולהתנהל מול מכשירים מרוחקים. יכולות סוכן משופרות מגבירות את האבטחה, ומציעות ניידות עבור מגוון מערכות הפעלה. פלטפורמת הענן מספקת סקלאביליות גמישה כדי להתרחב עם הפעלות של מכשירים חדשים, ועמידות בפני שגיאות כדי לספק זמינות מרבית. הפניית אירועים ומערך מקיף של REST APIs מאפשרים אינטגרציה של ניהול מכשיר ופקודות עם מערכות עסקיות אחרות ואפליקציות ענן.

עם התפוצה המתרחבת של מכשירים מרושתים ל-IoT, היכולת להפעיל, לנטר, לנהל, לספק שירותים ועדכונים, ולבטל מכשירים אלה, הופכת לחיונית. היכולות המוטמעות בטכנולוגיית Device Cloud מאפשרות לנהל מגוון רחב של תרחישים, כגון:

  • ניהול Gateway – באמצעות כלים לניטור, ניתוח, מתן שירות, ועדכון gateways המופעלים בשטח – דבר המפחית משמעותית עלויות תפעול.
  • תחזוקה פרואקטיבית – באמצעות איסוף של נתוני מכשיר, כך שניתן לבצע החלטות על בסיס תנאי הציוד בשטח, והתראה לטכנאים כאשר יש צורך לטפל בבעיות תחזוקה.
  • אוטומציה תעשייתית – באמצעות מתן האפשרות לארגונים להתחבר אל ציוד ישן יותר, ולהזין מידע והתראות לצוות ניטור מרכזי.
  • תחבורה – מתן האפשרות למפעילי תחבורה למדוד דרך נהיגה וביצועי נהגים, ניטור שימוש ברכבים ויעילות דלק, והשגת יעילות חדשה בניתוב, תחזוקה ואיוש.
  • ציוד רפואי – מתן אפשרות לנטר, לנתח ולעדכן ציוד רפואי מרחוק, תוך מתן משוב בזמן אמת אודות השימוש וציוד מתכלה.

HELIX

למידע נוסף, הקליקו Device Cloud

פורסם בקטגוריות: ioT , כללי