Adesto הכריזה על זיכרון בלתי נדיף ייעודי לאבזרי IoT

פורסם ב-נובמבר 4, 2016

טכנולוגיית EcoXiP החדשה ניתנת להטמעה ברכיבי SoC ומותאמת לתמיכה ב-CPU, כדי לבצע יותר פעולות עיבוד באבזרי הקצה החכמים. מיוצגת בישראל באמצעות Interlligent

Share via Whatsapp

חברת Adesto Technologies מסנטה קלרה, קליפורניה, הכריזה על קניין רוחני של זיכרון בלתי נדיף חדש מדגם EcoXiP עבור אבזרי IoT חכמים. מוצרי האינטרנט של הדברים ואבזרים חדשים דוגמת מכשור לביש, ציוד ניטור רפואי או נקודות מכירה ומערכות משובצות מקושרות דומות, צריכות להתמודד כיום עם עיבוד נתונים מקומי (intelligent local data processing).

זיכרון  EcoXiP החדש, נמצא בבסיס משפחה חדשה של רכיבי זיכרון בלתי נדיפים מסוג פלאש  בעלי ממשק טורי המיועדים לשימוש במוצרים המיוצרים בהיקפים גדולים, ושבהם יש צורך להפעיל תוכנות ישירות מתוך הזיכרון. התהליך הזה נקרא eXecute‐in‐Place, או בקיצור: XiP. הרכיבים מאפשרים גם כתיבת נתונים וגם קריאה של פקודות התוכנה בו-זמנית, מתוך אותו מערך זכרונות הבזק. הדבר מאפשר איחסון מידע, ביצוע עידכוני מערכת ועוד, בלא צורך בהתקני זיכרון נוספים.

פתרונות אבטחה בתוך הזיכרון

הזיכרונות מופיעים בנפחים משתנים בהתאם לצורך של המפתחים, בטווח של 32Mb ועד 128Mb. להערכת החברה, הרכיבים החדשים מאיצים פי 2.4 את ביצועי ה-CPU במערכי quad devices ופי 1.4 בהשוואה לפתרונות הטובים ביותר בשוק של octal devices.

התכנון החדש מאפשר ליצרניות SoC לתכנן את השבבים שלהן תוך שימוש בנפח זיכרון הבזק קטן מאוד, ומאפשר להן לעבור לתהליכי ייצור שאינם תומכים בייצור זיכרונות פלאש, כמו למשל 28 ננומטר. הלקוח יכול לבחור בקונפיגורציות קלט/פלט שונות ובפרופילי הספק שונים בהתאם לצורך. בקרי אבטחה עבור EcoXiP זמינים באמצעות שותפי הקניין הרוחני של אדסטו, בהן: Mobiveil ו-Synopsys.

חברת אדסטו הוקמה בשנת 2006 במטרה לייצר זיכרונות חסכוניים באנרגיה המבוססים על טכנולוגיית Resistive RAM, אשר יצאו לשוק בשנת 2012. באותה השנה היא גם רכשה את פעילויות DataFlash ו-Serial Flash של חברת Atmel.

Adesto מיוצגת בישראל על-ידי INTERLLIGENT – RF & Microwave Solutions

 

פורסם בקטגוריות: Memory , כללי