EATON הגדילה את ההספק של וסתי PowerXL DC1

פורסם ב-דצמבר 7, 2016

חברת Eaton הרחיבה את היצע הדגמים שלה במשפחת וסתי המהירות הקומפקטיים מסוג PowerXL DC1, עם דגמים התומכים בהספקים של עד 22 קילו-וואט

Share via Whatsapp

חברת Eaton הרחיבה את היצע הדגמים שלה במשפחת וסתי המהירות הקומפקטיים מסוג PowerXL DC1, עם דגמים התומכים בהספקים של עד 22 קילו-וואט. החברה מסרה שכיום ניתן להתקין פתרונות הנעה קומפקטיים בטווח הספקים של 0.37-22 קילו-וואט. הווסת DC1 מתאים למערכות שליטה ובקרה מגוונות, בהן: משאבות, מאווררים, מסועים, מכונות מסתובבות, מערכות ציפוי, מכונות מילוי ותעשיית מכונות ההדפסה.

כל דגמי DC1 כוללים את רמת ההגנה IP20, ודגמים עם טווח הספקים נמוך יותר של עד 7.5 קילו-וואט כוללים את רמת ההגנה IP66. הווסתים עובדים בטמפרטורות של עד C‏°‏50 ומתאימים לארונות פיקוד ולתנאי סביבה קשים. היחידות הפונקציונליות של מערכת CoDeSys מאפשרות לכל דגמי PowerXL להתחבר בקלות למערכות הבקרה וממשקי האינטרנט של Eaton. וזאת בנוסף לממשק הסטנדרטי מסוג Modbus RTU ו-CANopen. כמו כן את כל הדגמים ניתן לחבר באמצעות SmartWire-DT, טכנולוגיית התקשורת והחיווט החכמה של Eaton.

eatonלמידע נוסף:  www.eaton.eu/moem-ee.

חברת Eaton מספקת פתרונות מיתוג, גיבוי, פתרונות בקרה ואוטומציה, מערכות תאורה ובטיחות ועוד. בשנת 2015 הסתכם מחזור המכירות שלה בכ-20.9 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כ-96,000 עובדים ומוכרת מוצרים ללקוחות ביותר מ-175 מדינות שונות בעולם.

פורסם בקטגוריות: Power , כללי