Eaton השיקה בקר +CGLine לניטור אוטומטי של תאורת חירום

פורסם ב-מרץ 5, 2017

הבקר החדש מדגם +CGLine מאפשר לנטר עד 800 גופי תאורה. חיבור לאינטרנט מאפשר לקשר בין מספר בקרים שונים ולבצע בדיקות אוטומטיות של עד 25,000 גופי תאורה

Share via Whatsapp

חברת Eaton הכריזה על מערכת ניטור לתאורת חירום המבצעת ניטור אוטומטי של מקורות התאורה במתקנים גדולים. הבקר החדש מדגם +CGLine מאפשר לנטר עד 800 גופי תאורה. חיבור לאינטרנט מאפשר לקשר בין מספר בקרים שונים ולבצע בדיקות אוטומטיות של עד 25,000 גופי תאורה מנקודת בקרה אחת. המשתמשים יכולים לראות את המערכת באמצעות ממשק אינטרנט פשוט (HMI) או באמצעות תוכנת CGVision, המתאימה למרכזים גדולים. ניתן להעלות למערכת את תוכניות הבניין כדי להציג את המיקומים של גופי התאורה, ולהצביע במהירות על בעיות נקודתיות שדורשות פתרון תחזוקתי.

פונקציית הזיהוי האוטומטי מקצה קוד מזהה ייחודי לכל גוף תאורה, כך שלא צריך להזין ידנית קודים או מיקומים לגופי התאורה ואפשר לקצר את זמני ההתקנה וההכנה לשימוש. כל הבדיקות וההתרעות מתועדות אוטומטית ביומן דיגיטלי שמגובה כל הזמן. המערכת גם מאפשרת הגדרת ההתרעות כך שכל האירועים יישלחו בדוא"ל בזמן אמת. ניתן גם להשתמש בנתונים השמורים לצורך רגולציה.

"ל-Eaton יש מומחיות רבת שנים במערכות לניטור תאורת חירום, עם שלושה מוצרים קיימים בשוק", אמר ג'ון רוב, מנהל השיווק של Eaton. "במערכת החדשה +CGLine שילבנו את היכולות הטובות ביותר מהמוצרים האלה לכדי פתרון אחד בעל אפשרויות הגדרה רבות. כך אפשר לתת מענה למגוון הצרכים השונים של מנהלי מבנים, ולעזור להם לעמוד בדרישות החוק  והרגולציה, להגן על בטיחות הדיירים ולשמור על הרציפות העסקית".

Eaton היא חברת ניהול אנרגיה מובילה בעולם המתמחה בפתרונות להעברת חשמל והגנה על מעגלים; מערכות גיבוי חשמל; פתרונות בקרה ואוטומציה; מערכות תאורה ובטיחות; פתרונות מבניים והתקני חיווט; פתרונות לסביבות מסוכנות עם תנאים קשים; ושירותי תכנון פרויקטים. בשנת 2015 מחזור המכירות של Eaton היה 20.9 מיליארד דולר. Eaton מספקת פתרונות יעילים מבחינה אנרגטית שמאפשרים ללקוחות לנהל ביעילות מערכות חשמליות, הידראוליות ומכניות תוך שמירה על הבטיחות ועל הסביבה. Eaton מעסיקה כ-95,000 עובדים ומוכרת מוצרים ללקוחות ביותר מ-175 מדינות שונות בעולם. למידע נוסף: www.eaton.com.

פורסם בקטגוריות: Power , כללי