אינטל השיקה כונן SSD עם טכנולוגיית Optane

פורסם ב-מרץ 20, 2017

אינטל הודיעה שברבעון השני של 2017 יושקו מוצרים נוספים בסדרה: זיכרון בנפח של 750 ג'יגה-בייט על-גבי כרטיס PCIe, וזיכרון בנפח של 375 ג'יגה-בייט שיופיע בפורמט U.2

Share via Whatsapp

חברת אינטל הכריזה היום (ב') על המוצר הראשון במותג Optane המבוסס על זיכרון 3D XPoint החדש של החברה: SSD DC P4800X. מדובר בזיכרון SSD בנפח של 375 ג'יגה-בייט על-גבי כרטיס PCIe. המוצר החדש זמין באופן מוגבל החל מהיום במחיר של 1520 דולר. זמינות רחבה צפויה במחצית השנייה של השנה. אינטל הודיעה שברבעון השני של 2017 יושקו מוצרים נוספים בסדרה: זיכרון בנפח של 750 ג'יגה-בייט על-גבי כרטיס PCIe, וזיכרון בנפח של 375 ג'יגה-בייט שיופיע בפורמט U.2.

במחצית השנייה של השנה החברה מתכננת להשיק גם זיכרון בנפח של 1.5 טרה-בייט על-גבי PCIe. בשלבים מאוחרים יותר יושקו גם זיכרונות בנפחים אחרים. מדובר בכונן SSD המבוסס על 3D XPoint, שהוא סוג חדש של זיכרון סוליד סטייט מתמיד (persistent) שתוכנן על-ידי אינטל ומייקרון (Micron).

ה-Intel® Optane™ SSD DC P4800X עם טכנולוגיית Memory Drive Technology מאפשר למרכזי נתונים לספק מאגרי זיכרון זולים יותר, באמצעות החלפת חלק מה-DRAM או הגדלה משמעותית של גודל מאגרי הזיכרון. פתרון זה משלב באופן שקוף את הכונן בתת-מערכת הזיכרון ומגיש את ה-SSD למערכת ההפעלה וליישומי כ-DRAM. ה-Intel® Optane™ SSD DC P4800X Series וה-Intel® Optane™ SSD DC P4800X עם טכנולוגיית Intel Memory Drive זמין כעת ללקוחות בתוכנית האספקה המוקדמת. יכולות ופורמטים נוספים יהיו זמינים במחצית השנייה של 2017.

למידע נוסף: עמוד המוצר של אינטל , IT Peer Network

פורסם בקטגוריות: Memory , כללי