Tektronix הכריזה על נתח הספקטרום הנייד RSA306

פורסם ב-נובמבר 5, 2014

מנהל השיווק הטכני של Tektronix, דייב מהטה: "הרעיון מאחורי נתח הספקטרום החדש הוא להעביר את כל פעולות החישוב אל המחשב האישי או הטאבלט של המשתמש"

Share via Whatsapp

מנהל השיווק הטכני של Tektronix באזור EMEA, דייב מהטה: "הרעיון הוא להעביר את כל פעולות החישוב אל המחשב האישי או הטאבלט של המשתמש"

TEKTRONIX

חברת Tektronix הכריזה על נתח הספקטרום הנייד מדגם RSA306 אשר פועל כמודול עצמאי המתחבר אל המחשב באמצעות כבל USB 3. מנהל השיווק הטכני של Tektronix באזור EMEA, דייב מהטה, סיפר שהרעיון מאחורי נתח הספקטרום החדש הוא להעביר את כל פעולות החישוב אל המחשב האישי או הטאבלט של המשתמש,  ועל ידי כך לספק לו מודול Front-end נייד וזול.

המכשיר החדש נימכר במחיר של כ-4,200 דולר (בתלוי בקונפיגורציה ובתוספי התוכנה). הוא מיועד למהנדסי העוסקים בפיתוח ובדיקת מערכות תקשורת אלחוטית כמו Wi-Fi, Bluetooth, אותות אודיו ותקני P25 החדשים המשמשים את כוחות הביטחון וההצלה בעולם. הוא מוקשח לפי התקן הצבאי MIL-STD-28800 Class 2. מודול האנלייזר מספק יכולות של לכידת ספקטרום ברוחב של 40MHz, ובטווח תדרים של 6.2GHz. כדי להפעיל את המכשיר יש להתקין במחשב את תוכנת SignalVu-PC, אשר הופכת למעין תוכנת ממשק סטנדרטית של טקטרוניקס למוצרי הצב"ד החדשים שלה.

נתח הספקטרום מבצע את החישובים ב-PC או טאבלט
נתח הספקטרום מבצע את החישובים ב-PC או טאבלט

המכשיר מגיע עם תוכנה בסיסית המבצעת 17 מדידות שונות. לקוחות יכולים לרכוש אפילקציות נוספות ולקבל סטים נוספים של מדידות. לדברי מהטה, הפעם החברה פתחה את ממשק המשתמש, ומספקת לו API פתוח, המעניק ללקוחות אפשרות לפתח יישומים עצמיים.

למידע נוסף: RSA306

נציגת Tektronix בישראל: איסטרוניקס

פורסם בקטגוריות: T&M , Wireless , כללי