IDT הכריזה על מחוללי אותות השעון VersaClock5

פורסם ב-דצמבר 16, 2014

מחוללי משפחת VersaClock5 תומכים בפרוטוקול תקשורת טורית I2C ובעלי זיכרון פנימי EEPROM המאפשר תכנות של התדרים בהתאם לצרכים

Share via Whatsapp

VERSACLOCKמחוללי משפחת VersaClock5 תומכים בפרוטוקול תקשורת טורית I2C ובעלי זיכרון פנימי EEPROM המאפשר תכנות של התדרים בהתאם לצורכי הפיתוח

חברת IDT  הכריזה על שישה מחוללי שעון המצטרפים למשפחת VersaClock של החברה.

מדובר במחוללי שעון מתוכנתים המיועדים לחסוך מקום על הלוח המודפס (PCB) ולהפחית את המחיר, מכיוון שאין צורך להשתמש ברכיבים נוספים דוגמת גבישים, מתנדים (כולל מתנדים מתוכנתים) וחוצצים עם רכיבי single timing. המחוללים החדשים מתאימים לשימוש במגוון אפליקציות כמו תקשורת נתונים, טלקום ואפליקציות רשת.

הם תומכים בפרוטוקול תקשורת טורית I2C ובעלי זיכרון פנימי EEPROM המאפשר תכנות של התדרים בהתאם לצרכים של המערכת. משפחת VersaClock5 כוללת רכיבים בעלי 4 זוגות של יציאות אוניברסליות הניתנות לתכנות המאפשרות בחירה בין מצב יציאה דיפרנציאלית (LVPECL ,LVDS ,HCSL) ומצב LVCMOS. בעזרת טכנולוגיית FOD – Fractional Output Divider מחוללי השעון מסוגלים לייצר עד 4 תדרי עבודה שאינם תלויים אחד בשני.

דיאגרמת מלבנים פונקציונלית של מחוללי האותות
דיאגרמת מלבנים פונקציונלית של מחוללי האותות

בעבודה בהספק נמוך, VersaClock5 מסוגל לספק עיוותי פאזה (phase jitter) נמוכים של 0.7ps על תווך אינטגרציה מלא של 12KHZ-20MHZ. רמת ה-Jitter הנמוכה מיועדת לאפשר עבודה עם אפיקי תקשורת מסוג PCI Express Gen 1/2/3, USB 3.0 ותקשורת Ethernet 1G/10G. מחוללי השעון עובדים עם הספק ליבה של פחות מ-100mW, דבר העוזר להקל במגבלות החום של המערכת ולהקטין את פיזור ההספק.

למידע נוסף: VersaClock5

פורסם בקטגוריות: Analog , כללי