Linear הכריזה על מייצב מתח ממותג LTC3886

פורסם ב-אוגוסט 18, 2015

מייצב המתח DC/DC מדגם LTC3886 הוא בעל לולאת משוב עם פיצוי פנימי, מתח הזנה המגיע עד 60V וממשק טורי PMBus

Share via Whatsapp

מייצב המתח DC/DC מדגם LTC3886 הוא בעל לולאת משוב עם פיצוי פנימי, מתח הזנה המגיע עד 60V וממשק טורי PMBus

LINEAR

חברת Linear הכריזה על מייצב מתח ממותג סינכרוני מדגם LTC3886: מייצב מתח DC/DC בעל לולאת משוב עם פיצוי פנימי, מתח הזנה המגיע עד 60V וממשק טורי PMBus המבוסס על I2C. המייצב מבוסס על בקרת current mode עם תדר קבוע ומתח מוצא מתוכנת המגיע עד 13.8V. המייצב החדש מתאים לשימוש במערכות בהן קיימת דרישה למתח הזנה גבוה כמו כלי-רכב, מערכות תעשייתיות, רפואיות ומערכות תקשורת מוטסות.

מייצב LTC3886 הוא דו ערוצי, כלומר יכול לספק מתח מוצא יחיד או כפול ולעבוד עם 6 פאזות שונות על-מנת לתמוך בזרמים גבוהים עד 120A. הרכיב נתמך בכלי התוכנה של חברת Linear- LTpowerPlay, כלי תוכנה זה מכיל GUI שבעזרתו המשתמש יכול לבקר ולשלוט על צריכת ההספק של המערכת דרך ממשק I2C.

היכולת לשלוט על צריכת ההספק בזמן תכנון המערכת מאפשרת לצמצם את מספר הרכיבים האלקטרוניים ולהקטין את עלות הייצור וזמן התכנון. בנוסף לשינוי ההספק בנקודת העומס, המייצב מאפשר לבקר ולשלוט על צריכת ההספק דרך ממשק PMBus שהוא ממשק טורי דיגיטלי המבוסס על I2c.

בעזרת ממשק זה ניתן להגביל, לכוון, להגדיל או להקטין את ההספקים במוצא. בנוסף, אפשר לקרוא את מתחי המוצא, הזרמים והטמפרטורה. הרכיב יכול לעבוד בטמפרטורות סביבה בין -40 עד 125 מעלות צלזיוס ומגיעגק במארזים מסוג QFN-52 בגודל 7mm x 8mm.

http://cds.linear.com/docs/en/press-release/LTC3886.pdf

פורסם בקטגוריות: Analog , כללי