Lattice מדגימה ממשק אדם מכונה ברכיבי FPGA

פורסם ב-פברואר 16, 2014

חברת Lattice Semiconductor פיתחה פתרון משולב הכולל ממשק אדם מכונה (Human Machine Interface) ומחבר USB3 המבוסס על רכיבי FPGA קטנים וחסכוניים בהספק

Share via Whatsapp

חברת Lattice Semiconductor פיתחה פתרון משולב הכולל ממשק אדם מכונה (Human Machine Interface) ומחבר USB3 המבוסס על רכיבי FPGA קטנים וחסכוניים בהספק.

lattice

הפיתרון המשולב יוצג בתערוכת Embedded World שתתקיים בנירנברג, גרמניה, בשבוע הבא בימים 25-27 בפברואר. מדובר בתכנון ייחוס המבוסס על רכיב יחיד מסוג HMI-on-a-Chip, אולם ניתן לממש אותו גם באמצעות משפחות הרכיבי ה-FPGA הקיימות של החברה, ממשפחות MachXO2, MachXO3 ו-LatticeECP3.

"בניגוד לתכנונים המבוססים על מיקרו-בקרים, פתרון Lattice HMI  הוא מבוסס-עורך, ולכן אינו דורש תיכנות או התמחות מיוחדת במערכות הפעלה", הסביר מנהל הפיתוח העיסקי של החברה, קמביז חליליאן. הוא מיועד לשווקים צומחים דוגמת אבזרים הצרכניים החדשים, שידורי וידאו, ראיית מכונה ומערכות אבטחה ומעקב הנבנים מסביב לממשקי USB3.

הרכיב החדש משמש כגשר המתאם בין תקני USB3 לבין הפורמטים המקובלים בשוק של חיישני תמונה, וממשקי HDMI לקול ולווידאו.

במקביל, תציג Lattice נייר עמדה חדש, כיצד לשלב את תקני MIPI standard ךאבזרים ניידים ביד עם מערכות משובצות המבוססות על רכיבי FPGA קטנים.

More information: 

Future Electronics 

Telephone:  +972   9 97014 14  
http://www.futureelectronics.com 

פורסם בקטגוריות: IC Design , Processors , כללי