מתגים פיאזו-אלקטריים חדשים של Bulgin

פורסם ב-יולי 10, 2014

חברת Bulgin הבריטית, הנמצאת בבעלות Elektron Technology, הכריזה על הסדרות החדשות של מתגים פיאזו אלקטריים העומדים בדרישות המחמירות של IP68 ו-IP69K

Share via Whatsapp

המתגים אטומים למים ועומדים בדרישות המחמירות של IP68 ו-IP69KBulgin

חברת Bulgin הבריטית, הנמצאת בבעלות Elektron Technology, הכריזה על הסדרות החדשות של מתגים פיאזו אלקטריים העומדים בדרישות המחמירות של IP68 ו-IP69K. הם פועלים בטווח הטמפרטורות של מינוס 40°C ועד 85°C. המתגים מיועדים לעבודה בתנאים חשמלים של עד 24V ועד 1A, ומופיעים במארז אלומיניום אטום במספר גדלי הברגה: 16 מ"מ, 19 מ"מ ו-22 מ"מ.

מתג פיאזו מבוסס על התכונה של חומרים פיזרו-אלקטריים שלפיה כאשר חל בהם עיוות מכני, הם מייצרים מתח חשמלי. תכונה זו שמשת גם לייצור מנועים עדינים מאוד, מכיוון שכאשר מפעילים מתח חשמלי על חומר פיאזו אלקטרי, הוא מתעוות באופן מבוקר. מתגים המבוססים על חומרים פיאזו אלקטריים בנויים במתכונת פשוטה יחסית: ומבוססים על שימוש בטרנזיסטור מיתוג הצמוד אל חומר פיאזו-אלקטרי.

כאשר לוחצים על המתג, החומר מתעוות, מייצר מתח חשמלי ומעביר את הטרנזיסטור ממצג נתק למצב הולכה (או להיפך). הדבר מאפשר לייצר מתגים ללא חלקים נעים, הפועלים מיליוני מחזורים ללא תקלות ואטומים לחלוטין להשפעות סביבה כמו רטיבות, לחות ואבק.

למידע נוסף: Piezo Switches

 

פורסם בקטגוריות: Analog , Connectors , כללי