מודול עיבוד משובץ nanoRISC-MX6x של MSC

פורסם ב-יולי 10, 2014

המיפרט של כרטיסי nanoRISC פותח על-ידי MSC כדי לקצר את זמני הפיתוח של מוצרים הכוללים מעבדים כלליים (CPU) של חברת ARM. מודול nanoRISC-MX6x החדש כולל מעבד i.MX6DL של חברת Freescale

Share via Whatsapp

מודול nanoRISC-MX6x החדש כולל מעבד i.MX6DL של חברת Freescale

MSC-AVNET

חברת MSC Technologies, שהיא יחידה עיסקית עצמאית בחברת Avnet Electronics EMEA, הכריזה על מודול עיבוד משובץ חדש מסוג nanoRISC. מודול nanoRISC-MX6x  החדש כולל מעבד i.MX6DL של חברת Freescale המבוסס על מעבד ARM Cortex-A9 בתצורה של ליבה יחידה ועד ארבע ליבות עיבוד.

המודול מופיע במספר גדול של תצורות ויכול לכלול זיכרון DDR3 DRAM או זיכרון SLC NAND Flash בנפח של עד 4Gbytes, עם אפשרות של זיכרון eMMC Flash בנפח של עד 64Gbytes. כונן microSD מאפשר הוספת כרטיסי זיכרון למודול. המודול תואם לחלוטין למפרטי nanoRISC ומספק את כל ממשקי התקשורת המקובלים כמו Ethernet, USB, CAN, UART, SPI, I2C ואודיו I2S.

מודול רמת הכניסה הוא בעל רמת צריכת ההספק הנמכוה ביותר, של 2.5Watts. הוא כולל מעבד בעל ליבה יחידה ומהירות שעון של 800MHz במודולים לשימוש תעשייתי, או 1GHz למודולים המיועדים לעבוד בטווח הטמפרטורות הסטנדרטי. המודול מרובע הליבות פועל במהירויות שעון של 800MHz/1.2GHz ומגיע לצריכת הספק של 4Watts.

המיפרט של כרטיסי nanoRISC פותח על-ידי MSC כדי לקצר את זמני הפיתוח של מוצרים הכוללים מעבדים כלליים (CPU) של חברת ARM. המודולים הזמינים כיום בשוק מבוססים על מעבדי משפחת i.MX6 של חברת Freescale, ועל מעבדי משפחת AM335x של Texas Instruments.

The new module supports direct LCD drive via 16/18/24 bit RGB at a resolution of 1366 x 768 or via LVDS at a resolution of up to Full-HD (1920 x 1080 pixels). The dual-channel LVDS interface can optionally be used as two single-channel interfaces for two TFTs which may even show independent content at up to 1366 x 768 each. The DVI interface can also be operated at up to Full-HD and can serve as third independent display. The Ethernet interface can be used as Gigabit LAN or as 10/100 LAN interface.

צore information: nanoRISC-MX6x

פורסם בקטגוריות: Processors , כללי