Cadence הכריזה על קוד אימות ל-25G Ethernet

פורסם ב-דצמבר 15, 2014

חברת Cadence הציגה את ה-Verification IP הראשון בתעשייה התומך במפרט החדש של 25G Ethernet

Share via Whatsapp

חברת Cadence הציגה את ה-Verification IP הראשון בתעשייה התומך במפרט החדש של 25G Ethernet

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), הכריזה על ה-Verification IP הראשון בתעשייה התומך במפרט החדש של Ethernet  בקצב של 25G. מפרט ה-25G Ethernet מרחיב את תקן ה-IEEE 802.3 כך שיכלול מעתה גם עבודה ב-25Gb/s על מחברי לוח אם (backplanes) וכבלי נחושת, ומגדיל את תפוקת רשת השרתים מבלי להשתמש בכמות גדולה יותר של נתיבי חיבורים פנימיים. המוצר Cadence® 25G Ethernet VIP מציע תמיכה מלאה באימות בתכנוני MAC ובתכנוני PHY.

מפרט איתרנט 25G חדש זה נוצר על-ידי קונסורציום ה-25G Ethernet במטרה לתמוך במפרט איתרנט בעל תאימות הפעלה הדדית שיעמוד בתקנים המקובלים בתעשייה ויחזק את רמת הביצועים, תוך קיצוץ בעלויות החיבורים הפנימיים. ה-VIP של קיידנס תומך גם בהגדרה של 50G הכלולה ב-25G Ethernet, המציעה הפחתה של פי שניים בפורטים ושיפור של 25% ברוחב הפס בהשוואה ל-40G.

תהליך התכנון ב-Vrification IP
תהליך התכנון ב-Vrification IP

"ה-25G Ethernet היא טכנולוגיה חדשה וחשובה העונה על הצורך הגדל תמיד להרחיב את מרכזי הנתונים באופן שיהיה כדאי כלכלית", אמר מרטין לונד, סגן נשיא בכיר בקבוצת ה-IP של קיידנס. "אנחנו ממשיכים להשקיע ב-VIP המאיץ את האימוץ של טכנולוגיית הממשק החדשה ברחבי התעשייה. העובדה שאנו הראשונים שיוצאים לשוק עם VIP מאפשרת ללקוחות שלנו להיות הראשונים שייצאו לשוק עם דור המוצרים הבא שלהם".

פורסם בקטגוריות: IC Design , כללי