Curtiss-Wright השיקה מתג Ethernet עם הגנת EMI

פורסם ב-דצמבר 24, 2014

חברת Curtiss-Wright השיקה מתג Ethernet עמיד בקרינה ואטום לחלוטין ליישומי רכב ותעופה

Share via Whatsapp

DURANETחברת Curtiss-Wright השיקה מתג Ethernet עמיד בקרינה ואטום לחלוטין ליישומי רכב ותעופה

חברת Curtiss-Wright האמריקאית הכריזה על מתג Ethernet קטן מימדים שמצטרף למשפחת המתגים הקטנים שלה: USFF- Ultra Small form factor network switches. המתג מופיע בשם DuraNet 20-12, והוא בעל 6 פורטים של פרוטוקול תקשורת Ethernet 10/100.

הקונקטורים המחוספסים והמגעים מסוג Quardax מעניקים לו חסינות גבוהה מפני הפרעות אלקטרומגנטיות (EMI). הקונקטור מיוחד מספק לכל הרכיבים האלקטרוניים הגנה בפני הפרעות אלקטרומגנטיות הנוצרות במתג. בנוסף, המגעים מספקים תיאום אימפדנסים דיפרנציאלי של 100Ω לכל האותות בתקשורת Ethetnet.

המתג מתוכנן לספק ביצועים אופטימליים בכלי-רכב וכלי-טיס אזרחיים וצבאיים שבהם יש חשיבות גדולה לגודל, משקל, הספק ומחיר. בעזרת תכנון מיוחד של חומרה הכוללת שימוש בכרטיסים מודפסים בשיטת stacked PCB architecture ומערכת על שבב SoC חכמה, המתג מגיע למשקל של 0.25 ק"ג בלבד, ולנפח של 164 סמ"ק. הוא צורך הספק של 5Watts בלבד.

מתג DuraNet 20-12 מספק יכולת ניהול תוכנה בשכבות תקשורת Layer2/Layer3 כולל תמיכה בפרוטוקול PTP. הוא מופיע במארז אטום לחלוטין ללא אפשרות של חדירת מים או אבק. הוא לא מכיל חלקים נעים ועמיד בטמפרטורות בטווח של -40 עד 85 מעלות צלסיוס וברעידות חזקות, לחות ושינויי גובה.

למידע נוסף: DuraNet

פורסם בקטגוריות: Digital , כללי