Cadence השיקה את מערכת התכנון Innovus

פורסם ב-אפריל 1, 2015

Cadence הכריזה על מערכת Innovus כדי למאפשר למפתחים לספק תכנונים בעלי הספק, ביצועים ושטח משופרים בטכנולוגיות יצור החדשות

Share via Whatsapp

Cadence הכריזה על מערכת Innovus כדי למאפשר למפתחים לספק תכנונים בעלי הספק, ביצועים ושטח משופרים בטכנולוגיות יצור החדשות

Innovus

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), הכריזה על הפתרון Innovus Implementation System, שהוא מוגדר על-ידה כדור הבא של פתרונות היישום. התוכנה מאפשרת למפתחי SoCs (מערכות על-גבי שבב) לספק תכנונים בעלי תכונות PPA (הספק, ביצועים ושטח) אופטימליים ולהאיץ את זמן היציאה לשוק.

מערכת Innovus מבוססת על שימוש בארכיטקטורה מקבילית הכוללת מודולי אופטמיזציה חדשים. להערכת החברה היא מספקת ברוב המקרים שיפור של 10%-20% ב-PPA, שיפור של פי 10 בהאצת הליך התכן המלא ועלייה בתפוקה במיוחד בטכנולוגיות מתקדמות, כמו 10/14/16 ננומטר וייצור בטרנזיסטורים תלת-מימדיים מסוג FinFET.

מערכת Innovus תוכננה עם מספר יכולות לשיפור זמן הביצוע הכולל של כל איטרציית ההשמה והניתוב. אלגוריתמי הליבה שופרו עם ריבוי משימות לכל אורך הליך התכן המלא, מה שמספק האצה משמעותית של החומרה הסטנדרטית בתעשייה עם 8 עד 16 מעבדים. בנוסף, מציע ה-Innovus Implementation System פתרון מקבילי מבוזר ליישום של בלוקי תכנון עם 10 מיליון פרטים או יותר. האצת ריבוי תרחישים לכל אורך הליך משפרת את זמן הביצוע הכולל, אפילו עם מספר הולך וגדל של תרחישי (multi-mode multi-corner).

למידע נוסף: Innovus Implementation

פורסם בקטגוריות: IC Design , כללי