קיידנס: גרסה 16.6 לתוכנת Allegro לעריכת PCB

פורסם ב-יוני 2, 2015

הגרסה החדשה של תוכנת Allegro לתכנון מעגלי PCB כוללת שימוש בטכנולוגיות שהובאו מתחום הווריפיקציה וכלים חדשים המאפשרים לממש תכנון לייצוריות

Share via Whatsapp

cadenceהגרסה החדשה של תוכנת Allegro לתכנון מעגלי PCB כוללת שימוש בטכנולוגיות שהובאו מתחום הווריפיקציה וכלים חדשים המאפשרים לממש תכנון לייצוריות

חברת קיידנס (Cadence) הכריזה על תוכנת Allegro 16.6, שהיא גרסה חדשה לתוכנה לעריכת מעגלים מודפסים. הגרסה החדשה כוללת מספר מוצרים ועדכונים טכנולוגיים כמו התוסף PCB Designer Manufacturing Option המאפשר לקצר ב-60 אחוז את הזמן הדרוש ליצירת מסמכי ייצור. בנוסף, הגרסה החדשה של Allegro מכילה עדכונים שנועדו להגדיל את יעילות התכנון ולחסוך בעלות הייצור.

המוצרים החדשים ב-Allegro 16.6

Allegro PCB Designer Manufacturing Option הוא כלי יעיל וקל לשימוש המאפשר למפתחים להעביר את המעגל המודפס משלב הפיתוח לשלב הייצור במהירות וביעילות רבה יותר. באמצעות כלי זה אפשר לבצע בדיקה למעגל בשלב "תכנון לייצוריות" (DFM-Design for Manufacturing), עריכת מסמכי ייצור ותכנון פנל המעגלים. בעזרת האפשרות לעריכת מסמכי הייצור ניתן לצמצם את הזמן הכולל של יצירת המסמכים.

Allegro Rules Developer and Checker הוא כלי המאפשר להגדיר כללים נוספים לשלב הייצור וההרכבה של המעגלים. הוא מבוסס על שפת תכנות המיועדת לווריפיקציה, שתוכננה לצורך יצירת תיאום מלא בין הכללים שהוגדרו על-ידי המפתחים לציוד הייצור המקורי של המעגלים. ניתן לצפות ולהשתמש בכללים אלו בעזרת תוכנת Allegro Constraint Manager.

עדכונים טכנולוגיים ב-Allegro 16.6

אפשרות להוסיף via במסלול החוזר של זרם האדמה ביישומי תכנון זוג דיפרציאלי. זוג דיפרנציאלי הם שני קווי תמסורת המעבירים שני אותות שווים בגודלם אבל בכיוונים הפוכים זה לזה. שימוש בזוג דיפרנציאלי מאפשר לשמור על איכות גבוהה של האות גם במקומות בהם החיבור לנקודת האדמה הוא חלש.

עדכונים המאפשרים להימנע מצימוד לא רצוי בין קווים המעבירים אותות במהירות גבוהה לבין שכבת FR-4 בלוח. בעזרת עדכון זה, ניתן לנתב קווים במסלולים ובזוויות המוגדרות על-ידי המשתמש, כדי להאיץ את תהליך עריכת המעגל.

עדכון המאפשר לשנות את המרווחים בין קווי התמסורת במעגלים בהם קיים ממשק תקשורת עם זכרונות מהירים כמו DDR3 או DD4. בעזרת עדכון זה, המשתמש יכול לדחוס יותר קווי תמסורת באזורים צפופים או לרווח יותר בין הקווים על מנת להימנע מתופעת Crosstalk.

סביבת עבודה חדשה לעיצוב צורות גאומטריות. בעזרת תוסף זה ניתן לתכנן פסי נחושת, ופדים בצורות גאומטריות שונות המותאמים אישית על-ידי המפתחים.

למידע נוסף: Allegro 16.6

פורסם בקטגוריות: Production , כללי