קיידנס השיקה את פלטפורמת האימות JasperGold שפותחה בישראל ובארה"ב

פורסם ב-אוגוסט 6, 2015

קיידנס מסרה שכחלק אינטגרטיבי מה-Cadence System Development Suite, מאפשרת טכנולוגיית JasperGold לקצץ בעד שלושה חודשים בלוח הזמנים של אימות תכנון השבבים

Share via Whatsapp

קיידנס מסרה שטכנולוגיית JasperGold מאפשרת לקצץ עד שלושה חודשים בלוח הזמנים של אימות תכנון השבבים

CADENCE

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) השיקה את  הדור הבא של פלטפורמת האימות הפורמלית Cadence JasperGold. פתרון זה משלב את טכנולוגיית Cadence Incisive יחד עם טכנולוגיית JasperGold בפלטפורמה אחת. להערכת החברה, הפלטפורמה החדשה מספקת שיפור של עד פי 15 בביצועים בהשוואה לפתרונות קודמים.

פלטפורמת JasperGold פותחה בישראל ובארה"ב, ומיועדת לשפר את איכות ויעילות התכנון. היא כוללת טכנולוגיות מנוע פורמלי והידור תכנון מ-Incisive Formal Verifier ומ-Incisive Enterprise Verifier, הכוללים את מנועי ה-Trident multi-cooperating החדשים. קיידנס מסרה שכחלק אינטגרטיבי מה-Cadence System Development Suite, מאפשרת טכנולוגיית JasperGold לקצץ בעד שלושה חודשים בלוח הזמנים של אימות תכנון השבבים.

שילוב זה מאפשר הגירה קלה עבור הלקוחות הקיימים של Incisive ושיפור של עד פי 15 בביצועים, הן באיתור שגיאות והן במיזוג הוכחות. הדור הבא של פלטפורמת JasperGold שולב באופן מלא עם פלטפורמת האמולציה Palladium ועם פלטפורמת הסימולציה Incisive מחבילת פיתוח המערכות של קיידנס, ועם כלי ה-vManager, במטרה לאפשר אימות מקיף במתודולוגיית metric-driven. התוצאה היא הפחתה של עד שלושה חודשים מלוח הזמנים, הודות לסגירת אימות שנעזרת בגישה פורמלית.

הטכנולוגיות של JasperGold Visualize ושל QuietTrace שולבו עם פלטפורמת ניפוי השגיאות Indago, כדי להרחיב את האנליזה במהלך העבודה ולספק מענה לשאלות  מסוג "מה-אם", מה שמסייע בקיצור זמן ניפוי השגיאות בגישה של ניתוח שורש הבעיה, בשיעור של פי חמישה עד פי מאה.

קיידנס דיזיין סיסטמס היא חברת תוכנה ציבורית בינלאומית, פועלת ומובילה עולמית בתעשיית ה- EDA (Electronic Design Automation) למיכון התכנון האלקטרוני של מערכות אלקטרוניות מורכבות. קיידנס מפתחת כלי תוכנה, מתודולוגיות ושירותים המאפשרים את תכנונם של שבבים ורכיבי חומרה מתקדמים. פתרונות התכנון והאימות (וריפיקציה) של קיידנס מאפשרים ללקוחותיה לפתח את דור העתיד של התקני המוליכים למחצה עבור מוצרי האלקטרוניקה הצרכנית, ציוד תקשורת ומחשבים.

קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות, שיווק ותמיכה אליו הצטרפו שני גופי המו"פ בעקבות רכישות של החברות וריסיטי וג'ספר.

פורסם בקטגוריות: IC Design , כללי