המערכת הישראלית מזהה את חברי המועדון תוך כדי הליכה

פורסם ב-פברואר 8, 2017

מועדון Bel-Air Bay Club בקליפורניה התקין את טכנולוגיית היזהוי הביומטרי של FST הישראלית, המספקת בקרת כניסה ללא עיכובים

Share via Whatsapp

חברת FST Biometrics מראשון לציון המתמחה בפיתוח פתרונות זיהוי ביומטרי, התקינה מערכת זיהוי בתנועה (IMID) במועדון Bel-Air Bay Club, בקליפורניה. המערכת מזהה את הנכנסים בשערי המועדון תוך כדי תנועה מבלי צורך לעכב אותם, כדי להבטיח בקרת כניסה ללא עיכובים. מנכ"ל Bel-Air Bay Club, ביל הווארד, הסביר שהיה למועדון צורך בפתרון שיאפשר כניסה מהירה, נוחה וזיהוי מדוייק של הנכנסים. "המערכת של FST הציעה קלות יישום, ומספקת זיהוי ברמה הגבוהה ביותר של חברי המועדון. בנוסף, היא מאפשרת לצוות העובדים לנהל אינטראקציות איכותיות יותר עם מבקרי המועדון, ומסייעת בבניית תחושת אמון".

אריה מלמד

מערכת IMID Access אותה פיתחה FST משולבת עם מערכת ניהול החברים של המועדון: משתמשים רשומים מזוהים כמעט מיידית, וזוכים לקבלת פנים אישית – כולל פניה בשמם המלא – מצד צוות דלפק הכניסה. בנוסף, ניתן להציע לחברים הדרכה ופעילויות מותאמות אישית, על בסיס הפרופיל השמור במערכת. תהליך ההרשמה של חבר חדש במערכת אורך פחות מדקה.

לדברי אריה מלמד, מנהל השיווק הראשי של FST, "מערכת IMID Access מציעה יתרונות ייחודיים בדמות קלות השימוש, וההפעלה שאינה דורשת כל מגע יד. הטכנולוגיה של FST מגדירה רמה חדשה של שירות וטיפול בלקוחות בעולם אבטחת הכניסה". עד היום, הותקנו מערכות של FST בשורה ארוכה של אתרים, ובכללם בנייני מגורים יוקרתיים, משרדים מאובטחים ומוסדות חינוך – כמו גם במרכזי בריאות ובמרכזי ספורט ונופש.

קו מוצרי IMID של FST Biometrics מציע בקרת כניסה המבוססת על טכנולוגיית הזיהוי בתנועה הרשומה בפטנט. הזיהוי מתבצע באמצעות מצלמות אבטחה סטנדרטיות, הניתנות לרכישה מן המדף מבלי שהמבקר יצטרך לעצור או להאט בדרכו. העיבוד והיזהוי מבוססים מספר טכנולוגיות ביומטריות ואנליטיות, דוגמת זיהוי פנים, זיהוי תנועת גוף, ואימות זיהוי באמצעות דגימת קול.

פורסם בקטגוריות: Security , כללי