Mentor Graphics: בדיקה תרמית לרכיבי הספק

פורסם ב-מאי 18, 2014

מערכת הבדיקה התרמית MicReD 1500A החדשה של חברת Mentor Graphics חוסכת את הצורך בבדיקות X-ray ובדיקות הרסניות, ויכולה לשמש להסמכת רכיבים הנכנסים לקו הייצור

Share via Whatsapp

מערכת הבדיקה התרמית MicReD 1500A של Mentor Graphics חוסכת את הצורך בבדיקות X-ray ובדיקות הרסניות, ויכולה לשמש להסמכת רכיבים הנכנסים לקו הייצור

MENTOR-POWER-TESTER

חברת Mentor Graphics הכריזה על מערכת בדיקה חדשה להסמכת העמידה של רכיבי הספק ומערכות העובדות בהספק גבוה, בתנאי התכנון. המערכת MicReD Industrial Power Tester 1500A בודקת את הרכיב באמצעות שילוב בין מחזור פעילות תרמי לבין הפונקציונליות החשמלית של המערכת הנבדקת.

היא מיועדת לשימושם של מפתחי מערכות אלקטרוניקה תעשייתיות. המערכת מאתרת את הנקודות שבהן הרכיב כושל ומאפשרת לאתר בעיות כמו קצרים, פגמים במערכת הקירור, היווצרות סדקים ועוד. מערכת MicReD 1500A יכולה לבצע בדיקות של מחזורי עומס בטרנזיסטורי MOSFET, IGBT ודיודות הספק. היא מתאימה במיוחד לפיתוח מארזים ובדיקות איכות של רכיבים נכנסים לקו הייצור.

החברה מסרה שהשימוש במערכת MicReD 1500A חוסך את הצורך בבדיקות יקרות כמו X-ray בדיקות אולטראסוניות, או בבדיקות הרסניות לבחינת הרכיב.

1500A

More information: http://www.mentor.com/powertester-1500a

פורסם בקטגוריות: Power , T&M , כללי